מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״ז 23.07.2017

השרה מירי רגב והח"כ יעקב פרי באוהל הרבי

משלחת בראשות שרת התרבות והספורט מירי רגב וח"כ ראש השב"כ לשעבר מר יעקב פרי, פתחו את ביקורם בארצות הברית הבוקר (א') בתפילה מיוחדת באוהל הקדוש של הרבי מליובאוויטש לזכות עם ישראל • בבית אוהל חב"ד ליובאוויטש, נערכה למשלחת קבלת פנים ע"י הת' משה וולף, והת' מענדל אייזנבאך, שם ראו קטעי וידאו מיוחדים על הרבי, וכתבו בקשות ברכה להניחן באוהל הק' •  השרה רגב: "התפללנו שנצליח לחיות בבטחון בארצנו, ועל פצועת הפיגוע" • לכתבה המלאה ותמונות
השרה מירי רגב והח

שרת התרבות והספורט מירי רגב, וח"כ יעקב פרי, ביקרו הבוקר באוהל הק', במסגרת ביקורם בארה"ב. "מיד בנחיתתנו בניו יורק חשבתי שיהיה כדאי להתחיל את הביקור בערב ראש חודש עם בקשה ותפילה", כתבה ברשת החברתית.

רגב, פרי וצוותם התקבלו בברכה על ידי אנשי חב"ד מענדל אייזנבאך והרב משה וולף. הם צפו בסרט וידאו של הרבי, וכתבו מכתב אישי לבקשת ברכה.

לפני הכניסה לאוהל עצמו, אמרה השרה רגב: "מתפללת שכולנו נצליח לחיות בבטחון בארצנו, אני מדליקה נר ואני מתפללת שכל תפילותינו יתקבלו".

רגב סיפרה מאוחר יותר כי התפללה עבור פצועת הפיגוע בחלמיש טובה סלומון, בת 68, שנפצעה קשה בפיגוע הרצחני בעיצומה של סעודת שבת בחלמיש. בעלה ושני ילדיה נרצחו, הי"ד.

פרי, לשעבר ראש השב"כ, הניח תפילין. אנשי חב"ד העניקו להם את הספר "ברגע האמת", ויעקב פרי סיפר שהוא נזכר בהיכרות עם הרבי ובעצותיו בנושאים הקשורים בביטחון עם ישראל וארץ ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.