מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״ז 20.07.2017

קריות: מסיבת סיום שנה והענקת פרסי מבצע 'ושננתם'

השבוע התקיים כנס חינוכי מכובד ביותר, לאבות והבנים של תלמידי כתות ב – ז, של תלמוד תורה חב"ד ליובאוויטש - צבאות מנחם – חיפה והקריות. הכינוס התקיים בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, שלוחים ומשפיעים מהאיזור כולו, באולם אשכול הפיס בקריית חיים היה מלא עד אפס מקום • לסיפור המלא
קריות: מסיבת סיום שנה והענקת פרסי מבצע 'ושננתם'
השבוע התקיים כנס חינוכי מכובד ביותר, לאבות והבנים של תלמידי כתות ב – ז, של תלמוד תורה חב"ד ליובאוויטש - צבאות מנחם – חיפה והקריות. הכינוס התקיים בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, שלוחים ומשפיעים מהאיזור כולו, ואולם אשכול הפיס בקריית חיים היה מלא עד אפס מקום.

הכנס נפתח על ידי הרב משה אסולין סגן המנהל בדברי פתיחה חמים, וכן הנחה ביד רמה את מהלכו המאורגן והנעים של הכינוס המוצלח להנאת התלמידים וההורים.

מיד בהמשך, פתחו כל התלמידים וההורים בשירת פרקו של הרבי בעמידה, ובשירת הפסוקים, בליווי המצגת החסידית שבהפקת רשת אהלי יוסף יצחק.

הרב לייבל שלדקרויט, משלוחי הרבי לאה"ק ומנכ"ל האימפריה החינוכית של חב"ד בחיפה והקריות התכבד בקריאת אגרת קודש של הרבי הנוגעת למעמד חלוקת פרסים, והוסיף דברי ברכה קולעים. הרב חיים שלמה דיסקין שליח הרבי ורב העיר וקהילת חב"ד ק. אתא, ורב מוסדות חינוך חב"ד, נשא דברים מעוררים בנושא ניצול החופש ע"י ההורים והתלמידים לחיזוק הקשר ביניהם באמצעות קביעות עיתים לתורה.

מנהל התלמוד תורה הרב יוסף אברהם פיזם הציג בפני ההורים והתלמידים, את המבצע החדש שייפתח אי"ה בתחילת השנה, מיוזמתו של השליח הרב זלמן ליברוב, מניו – יורק, עליה החליט בביקורו בג' תמוז, בתלמוד תורה: עשרה תלמידים שיתמידו חצי שנה בשינוי עצמי שיקבלו על עצמם בחדש אלול, יזכו כל אחד, לקראת יום הבהיר י"א ניסן, לקבל דולר מהרבי, מתנת הרב ליברוב.

הרב שלומק'ה בר זוהר הציג תוצרי תלמידים במצגת מרהיבה, מה שסקר את שיעוריו ופעולותיו בהקניית "חסידרמה", והפקת הצגות לימודיות וחינוכיות, בסיפורים חסידיים, ובקטעי לימוד במשנה ובגמרא, לאורך כל השנה. כמו כן השמיע את משנתו הברורה, בדבר לימוד מתוך חוויה וניצול כל הכשרונות החבויים, מה שמועיל להצלחה בלימודים ובתחושת השייכות של התלמידים.
השליח והמחנך המוכשר הרב ישי קלי הפיק שתי מצגות מרהיבות: האחד: לראות את עצמנו במעגל השנה – בה ראו מאות תלמידים את עצמם בלימודים, בטיולים, במבצעים, ובכל הפעילויות המאתגרות של השנה שחלפה, עם מחנכיהם האהובים.

המצגת הנוספת: בה נראו כל חתני מבצע שינון המשניות התניא והגמרא, במבצע "ושננתם" שהתקיים בחודש האחרון בערנות רבה.

לאחר מכן, עלו לבמה עשרת תלמידי חבורת המשניות לזירוז הגאולה, הלומדים כל יום שתי משניות, בהפסקת האוכל עם מנהל הת"ת. הם ערכו סיום על מסכתות: שקלים, פסחים, יומא וסוכה, שנלמדו השנה, ובו במקום התחילו את לימוד מסכת ביצה, וקיבלו תעודות הוקרה על התמדתם.

כמו כן עלו על הבמה חבורת אהבת ישראל, בניצוחו של סגן המנהל הרב משה אסולין,המיישבים ויכוחים בהפסקות ומגישים עזרה ראשונה לנפצעים במשחקים, וקיבלו את גביע החסד עבור החודשיים הקרובים, וכן, תעודות הוקרה.

בהמשך, עלו חבורת ילדי משמרות הבטיחות של הת"ת – ילדי הזה"ב בניצוחו של המחנך הדגול הרב שמואל גלייזר, מרכז זה"ב, וקיבלו תעודות הוקרה על הצטיינותם ומסירותם.
לקראת סיום, עלו על הבמה לתמונה קבוצתית מרשימה, כל חתני מבצע ושננתם, עם אבותיהם.
בסיום העניק מנכ"ל הת"ת הרב לייבל שלדקרויט, תעודות הוקרה לאיש החינוך האגדי הרב שלומק'ה בר זוהר על פעילותו הייחודית והסוחפת בתלמוד תורה. וכן לשומר המסור, החם,הרגיש והאדיב מאין כמוהו מר קרלוס אסס.

ממתק לכל ילד, שי אישי, הגרלות ופרסים וכיבוד קל, הנעימו לתלמידים. בסרטון על הדיי קעמפ וברישום אליו, הסתיים הכינוס הנהדר ומהנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.