מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשע״ז 17.07.2017

מסיבת סיום ת''ת חב''ד רחובות בסימן 'תפילה'

אוירה חגיגית אפפה את חצר ת"ת חב"ד רחובות במסיבת הסיום שהתקיימה בסימן "התפילה" • לקראת ערב, נהרו מאות ההורים והתלמידים לערב שכולו הוקרה על הצטיינות בשינון בע"פ, בהנהגה חסידית ובהצטיינות במבצעי צבאות ה' במשך השנה • במהלך חלוקת תעודות ההצטיינות, הגיע רגע מרגש בו עלו לבמה תלמידים מכיתות ז' ח' שהצטיינו במבצע החסידי השנתי 'נוסע מתמיד' • לסיפור המלא
 מסיבת סיום ת''ת חב''ד רחובות בסימן 'תפילה'
אוירה חגיגית אפפה את חצר ת"ת חב"ד רחובות במסיבת הסיום שהתקיימה בסימן "התפילה"

לקראת ערב, נהרו מאות ההורים והתלמידים לערב שכולו הוקרה על הצטיינות בשינון בע"פ, בהנהגה חסידית ובהצטיינות במבצעי צבאות ה' במשך השנה.

מנהל הת"ת, הרב אמיר הרץ, פתח את הערב במילות תודה להורים, למחנכים ולתלמידים על השותפות החינוכית ועל הצורך להוסיף בעבודת ה' זו תפילה, בלימוד ובהנהגה חסידית.

הרב אפרים קמיסר, נציג ההורים ומוועד ההורים של הת''ת ברך את צוות ההוראה וההנהלה על עשייה ברוכה במשך כל השנה ושיתף את כולם בהכנות לשיפוץ ושדרוג מראה החצרות ובניין הת''ת.

הרב אלימלך שחר, מנכ"ל המוסדות, הקריא את מכתבו של הרבי מט"ו בסיון ה'תשי"א, בו הרבי הדגיש כי ימי הקיץ "אין משמעם חופש והפסק ח"ו מלימוד תורה" וקורא להמשיך ולמלא את השעות הפנויות לתורה ביתר שאת וביתר עוז.

רב הקהילה, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי בירך את התלמידים והוריהם. המקהלה פצחה, בליווי תזמורת כינורות ומלודיקות, בשירת פרקו של הרבי.

במהלך חלוקת תעודות ההצטיינות, הגיע רגע מרגש בו עלו לבמה תלמידים מכיתות ז' ח' שהצטיינו במבצע החסידי השנתי 'נוסע מתמיד' בארגון סגן המנהל ר' דניאל טרעגער לקבלת תעודות הצטיינות, ובהגרלה ביניהם על כרטיס טיסה לרבי אב ובנו בתרומת הנגיד החסידי ר' שמואל אייזנברג.

דממת אלחוט אחזה במאות האורחים והתלמידים עד להודעה הדרמטית כי התלמיד אליהו דביר כהן זכה בכרטיס טיסה לרבי יחד עם אביו.

לאחר הופעת התלמידים בהצגות ובשירה בנושא "תפילה מלב של ילד", הגיע ה"קינוח" המיוחד בו הוקרן בהקרנת בכורה הסרט "שומע תפילה", בהפקת המורה המוסיקאי החסידי ר' מרדכי ברוצקי שי',  בביצוע מאות מתלמידי הת"ת בצורה מרגשת ומעוררת השראה.

אכן הורגש כי המסר "עבודה שבלב" הופנם וחדר עמוק לכל המשתתפים בערב זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.