מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשע״ז 16.07.2017

פעילות קיץ מרגשת של כולל חב"ד עם יתומים ויתומות

בזמן שאתם חושבים לאיזה מחנה קיץ לשלוח את בנכם או בתכם, בקרן 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד', עושים מאמץ עליון לשבץ יתומים ויתומות במחנות הקיץ השונים • "הדאגה הזו נובעת מתוך ההכרה והחשיבות העצומה שיש לפעילות של תוכן בימי הקיץ", אומר מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן • לכתבה המלאה
פעילות קיץ מרגשת של כולל חב

בזמן שאתם חושבים לאיזה מחנה קיץ לשלוח את בנכם או בתכם, בקרן 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד', עושים מאמץ עליון לשבץ יתומים ויתומות במחנות הקיץ השונים. "הדאגה הזו נובעת מתוך ההכרה והחשיבות העצומה שיש לפעילות של תוכן בימי הקיץ", אומר מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן .

'החופש הגדול' כבר כאן ובזמן שאתם, ההורים, יושבים וחושבים לאיזה מחנה קיץ לשלוח את בנכם או בתכם, מתפלפלים בתקציב החודשי ובהתאמתו למחירונים של הקייטנות והקעמפים, בקרן 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד', עושים מאמץ עליון לשבץ יתומים ויתומות במחנות הקיץ השונים.

'קרן מנחם מענדל', בניהולו המסור של הרב עמרם בלוי, מקיים במעגל השנה פעילות עומק רצופה ומושקעת של עם יתומים ויתומות, כמו גם עם אלמנות ואלמנים.

הפעילות כוללת השקעה של סכומי עתק בפעילות לימודית, מלגות וסיוע פרטני לתלמידים יתומים ויתומות לאורך כל השנה. על חלק מהפעילויות הללו דיווחנו במהלך השנה האחרונה.

בהמשך לפעילות זו, ב'חסד מנחם מענדל' עושים מאמץ לשבץ את היתומים והיתומות במחנות הקיץ השונים ברחבי הארץ, בכדי שלא יהיה אף ילד או ילדה ללא מסגרת חלילה.

"הדאגה הזו נובעת מתוך ההכרה והחשיבות העצומה שיש לפעילות של תוכן בימי הקיץ", אומר מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן, "פעמים רבות דיבר הרבי על התועלת העצומה שיש בהשתתפות במחנות הקיץ על ימות השנה. המאמץ שלנו כרוך בתקציבים גדולים, כפי שכל הורה מכיר, אולם אלה קווי היסוד שמנחים אותנו בפעילות עם היתומים והיתומות שעבורם, למחנות הקיץ יש גם ערך מוסף".

הפעילות מתאפשרת בסיוע קרן אי"ש ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.