מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשע״ז 16.07.2017

נתניה: ערב לכבודו של הרבי • גלריה

מאות אורחים התכנסו יחד בשבוע שעבר ט"ז תמוז באולמי "האחוזה" לערב מיוחד לכבודו של הרבי מליובאוויטש בעקבות היום הקדוש - ג' תמוז • היה זה ערב חב"ד ייחודי בו קהל המשתתפים, אוהדי בתי חב"ד בעיר, התכנסו ובאו להעלות על נס את פועלו של הרבי. ההצלחה הגדולה באה משיתוף הפעולה של כלל שלוחי הרבי בעיר • כתבה מלאה, גלריית תמונות
נתניה: ערב לכבודו של הרבי • גלריה

מאות אורחים התכנסו יחד באולמי "האחוזה" לערב מיוחד ביום שני ט"ז תמוז, לכבודו של הרבי מליובאוויטש בעקבות היום הקדוש - ג' תמוז.

היה זה ערב חב"ד ייחודי בו קהל המשתתפים, אוהדי בתי חב"ד בעיר, התכנסו ובאו להעלות על נס את פועלו של הרבי. ההצלחה הגדולה באה משיתוף הפעולה של כלל שלוחי הרבי בעיר.
האירוע החגיגי נפתח בבר עשיר ולאחריו התכנסו האורחים באולם. 

המנחה, הרב שניאור ברוד, שליח בשכונות רמת פולג- עיר ימים,  פותח ומעורר להביט אל האכפתיות של הרבי כלפי כל יהודי. והכל קשובים לדבריו החמים של האורח המיוחד, שמביא רוח של התוועדות חמה, הרב סלבטיצקי, שליח של הרבי מבלגיה. דבריו המרגשים כיצד יש לחיות לאור תורתו של הרבי חזקו את הלבבות.

על המסך נראית מעצמת חב"ד בנתניה- כ20 בתי חב"ד הפזורים ברחבי העיר ופועלים להאיר את הלבבות באור וחום חסידיים. 

מראות- קודש של הרבי הוסיפו חמימות נפלאה. השליח הראשי של הרבי לעיר, הרב וולפא נשא מילים נרגשות וקרא לקהל ליטול חלק בשיעורי תורה החסידות בבתי חב"ד בעיר. 

ניגון "צמאה לך נפשי" מעורר את הנשמה. העוצמה ניכרת, הרגליים מתרוממות למעגל גדול של אהבה, חום, וריקודים של שמחה.

פרופסור אלכסנברג סיפר על רצף של ניסים להם זכה בהקמת מכללת ירוחם בעיצת ובעידודו של הרבי. המסר ברור: כל יהודי- שליח, לכל אחד ניתנה היכולת להאיר את הסביבה ולבטא את כישוריו באור תורה. הרבי מאמין בנו ומעניק כח לכולנו. 

הארוחה מוגשת כיד המלך. לאחריה, נהנים המשתפים מסיפורו האישי של רב העיר עכו הרב יוסף ישר שסיפר כיצד ברכת הרבי במעמד "כוס של ברכה" מלווה אותו ואת תושבי עירו. על השולחן מוצבים "כוס של ברכה"- בקבוקוני היין נאספים בהתרגשות. כולם אוחזים בברכה המיוחדת של הרבי.

לסיכום, קטעי וידאו נראים על יחסו של הרבי לראשי הממשלה בישראל, ולאחריה מברך הרב צבי וילהלם שליח הרבי לשכונות צפון נתניה ומותיקי השלוחים בנתניה יחד עם כל הקהל ברכת המזון. 

האירוע נחתם בשעת לילה מאוחרת. בבר המתוק נפרדים השלוחים מהאורחים וזוכים לתגובות מעוררות: "היה זה ערב מלא השראה, "אני חש כי הרבי נוכח בחיינו ומעניק ברכה", "זכינו להיות כאן הערב". אלו הם הקולות המלווים אות שלוחי חב"ד בסיכומו של ערב מרומם שכזה.






הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.