מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשע״ז 16.07.2017

ערב הוקרה לאחים של ילדי השלוחים דוברי עברית

לאחר שנה של התמסרות והצלחה, התכנסו יחד המדריכים בתוכנית 'אח שלי' לערב הוקרה, בו סיכמו את השנה החולפת והחלו בהכנות לשנה הבאה • ערב הוקרה
ערב הוקרה לאחים של ילדי השלוחים דוברי עברית
לאחר שנה של התמסרות והצלחה, התכנסו יחד המדריכים בתוכנית 'אח שלי' לערב הוקרה, בו סיכמו את השנה החולפת והחלו בהכנות לשנה הבאה.

במהלך השנה האחרונה הוקמה בארגון My Shliach הפועל עם ילדי השלוחים, מחלקה מיוחדת לבני השלוחים דוברי השפה העברית. הארגון שהוקם ומנוהל על ידי הרב משה קוטלרסקי, תחת המרכז לענייני חינוך suite 302 מעניק לילדי השלוחים תמיכה בגשמיות וברוחניות באמצעות התכניות הרבות והמגוונות.

תוכנית הדגל של הארגון, הינה תוכנית חברותות המעניקה לכל בן ובת של שליח חונך אישי איתו הם יוכלו לשוחח וללמוד. התוכנית שקרויה 'אח שלי' לבנים ו'אחות שלי' לבנות, מאפשרת לשליחים הצעירים לראות בחברותא אח/ות גדול/ה אותם ניתן לשתף בחוויות השליחות הרבות, כמו גם באתגרים.

"נחלנו הצלחה רבה במהלך השנה האחרונה במחלקה לדוברי השפה העברית שניהלו דובל'ה הלפרין ורעייתו. ואנו עסוקים כעת בלמנף ולהרחיב אותה לקראת השנה הבאה" מוסר הרב מענדי שאנוביץ מנהל הארגון.

בתוכנית החברותות של דוברי העברית היו 75 חונכים וחונכות כשבמבצעים העונתיים השתתפו יותר מ300 ילדי שלוחים.

ביטוי קטן להצלחתה של התוכנית ניתן לראות במילים הבאות שכתב השליח הצעיר ז. רופו מהעיר קאסטרמה לחברותא שלו: "אתה החבר הכי טוב שלי!!"

כמו כן השלוחה מ. דייטש שכתבה למשרדי הארגון: "הייתי צריכה להסריט לכם איך יוסי עומד ליד הטלפון ואומר הלוואי והוא כבר יתקשר. ישר כח גדול !

הצוות האיכותי שנבחר בקפידה מבין תלמידי הישיבה בכפר חב"ד התמסר כולו לחינוכם של ילדי השלוחים ובאירוע הוענקה להם על כך תשורה מיוחדת בעד עבודתם החשובה.

הערב נחתם בדבריו של מנהל suite 302 הרה"ח מענדי קוטלרסקי שנמסרו למדריכים על דבר האחריות והזהירות הגדולה הנדרשת בחינוכם של ילדי השלוחים.

לארגון My Shiach תוכניות רבות ומגוונות לילדי השלוחים, ניתן לצפות בפרטי התוכניות על ידי כניסה לאתר הארגון: myshliach.com
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.