מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשע״ז 14.07.2017

בית חב"ד נווה יעקב מתרחב

בית חב"ד נווה יעקב, בניהולו של השליח מאיר שלמה בוטמן, פועל ללא לאות, ע"מ להפיץ את מעיינות התורה והחסידות בקרב תושבי השכונה • בשבוע האחרון זכה בית חב"ד להכניס ספריה חדשה, להרחיב את המטבח ועזרת הנשים • לסיפור המלא, תמונות
בית חב

בית חב"ד נווה יעקב, בניהולו של השליח מאיר שלמה בוטמן, פועל ללא לאות, ע"מ להפיץ את מעיינות התורה והחסידות בקרב תושבי השכונה.

השכונה, המונה כ 30,000 תושבים, מתחלקת בגדול לשניים. כמחצית מתושבי השכונה נמנים על הציבור החרדי - ליטאי, בעוד שהמחצית השני'ה נמנית על הציבור הדתי או מסורתי ואף כאלה שאינם שומרים תומ"צ לע"ע.

המעניין, מספר מר א. הרגשה בבית חב"ד, היא מאוד משפחתית. ישנם בשכונה עשרות בתי כנסיות, אבל לכל אחד יש את קהל היעד שלה. המקום היחיד בו כל אחד מרגיש בבית, זה כאן!
בסגנון אחר שמעתי ממר ד. כי מאז שהגיע שליחו של הרבי לשכונה, אפשר לראות בו אותות חיים. חיים מסוג חדש שלא הכירה השכונה עד היום. ישנם כבר רבים המכירים את בית חב"ד כמקום תפלה היחיד מבחינתם, ואף כאלה שלא ראו כבר חודשים את ביתם בליל שישי בשעות ההתוועדות...

ההתוועדויות שמקיים בית חב"ד מידי ליל שישי כבר למעלה משנה, אלי'ה מגיעים כחמישים איש מידי שבוע (לאחר שבתקופה הראשונה, גם חצי מנין זה הי'ה חלום), אפשר למצוא שם באופן קבע את כל גווני הקשת. ממש אנשים שדעותיהם והנהגותיהם חוצי עולם, אך כולם מאזינים ונסחפים לתוכן אחד. השיא הוא כאשר באמצע ההתוועדות מגיעים לרגעי השיא, ופורצים בריקוד חסידי, ואז כולם ללא יוצא מן הכלל, נסחפים יחד למעגל אחד, אשר מונה הוא סוגים רבים של יהודים.

ב"ה בשבוע האחרון זכה בית חב"ד להכניס ספרי'ה חדשה, עם 48 מדפים אשר יהיו מלאים אך ורק בתורתו של הרבי (כרגע כבר כמחצית הספרי'ה מלאה ב"ה, ע"י ידיד טוב, אשר התרגש על ה'חזון' של הספרי'ה ונתן כמה סטים עיקריים בתרומה) ובעז"ה עוד תתמלא במלואה בחודשים הקרובים.

כמו"כ זכה השבוע בית חב"ד להרחיב את המבנה ולהוסיף עזרת נשים ומטבח מרווחים.
אומר הרב בוטמן: "ב"ה כאשר קמים בבוקר, לומדים חסידות, מתפללים, לומדים את השיעורים ובמשך היום מתמסרים למטרה, יש תוצאות!

"הרבי מבטיח שהוא לוקח את האחריות על השלוחים, והוא דואג להצלחה, גם בגשמיות וגם ברוחניות, והשמחה הולכת ופורצת גבולות!

"אך עלינו לזכור", מוסיף השליח, "ששליח של הרבי, הוא לא רק שקוע בפיתוח ובגיוס משאבים, אלא ראשית כל, קובע עתים "בנפש" בנגלה ובחסידות ובוודאי שלא מפסיד יום אחד של השיעורים אותם תיקן הרבי."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.