מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשע״ז 13.07.2017

הלהיט החב"די החדש: ערכה מושקעת ללידת תינוק

בצעירי אגודת חב"ד לא מפסיקים להפתיע: בימים אלו הושקה ערכה יהודית-חסידית מושקעת ללידת תינוק, המכילה מגוון פריטים ייחודים על טהרת הקודש • הערכה תוכננה בקפידה בליווי רבנים ומשפיעים והיא התקבלה בהתלהבות רבה על ידי השלוחים • "הערכה הזו נותנת מענה יהודי-חסידי מקיף לכל מגוון הרבדים המקיף את עולמם של הורים טריים לתינוק שאך זה נולד", אומר הרב מוני אנדר, מנהל אגף הדוברות בצעירי חב"ד, שעמל רבות על המגזין האיכותי המצורף ועמד בראש הפרויקט • לסיפור המלא
הלהיט החב
כל יולדת בישראל זוכה לשפע של מארזים שונים הנוחתים עליה מחברות מסחריות שונות. בקרוב, היא תזכה לקבל ערכה מיוחדת, כזו שתישאר עמה תקופה ארוכה לאחר הלידה, בשעה טובה ומוצלחת.

מדובר על ערכה יהודית-חסידית מבית צעירי אגודת חב"ד, המכילה מגזין "חיים יהודיים" – עשיר בתוכן חסידי הקשור ללידת ילד יהודי, שי לתינוק, קופת צדקה, שיר המעלות, תפילון-ברכון עם קטעי תפילה וברכות לילדים, ספר-אקורדיון ובו פריטים יהודיים.

"הערכה הזו נותנת מענה יהודי-חסידי מקיף לכל מגוון הרבדים המקיף את עולמם של הורים טריים לתינוק שאך זה נולד", אומר הרב מוני אנדר, מנהל אגף הדוברות בצעירי חב"ד, שעמל רבות על המגזין האיכותי המצורף ועמד בראש הפרויקט, "יש התייחסויות להלכות ברורות, למנהגים, למסורות שונות וגם לחשיבה יהודית ברוח האימא היהודייה כלפי גידול העולל והיא מתחברת עם ההוראות של הרבי לסייע בהענקת תוכן יהודי לתינוק, החל מהרגע בו הוא נולד".

בנוסף, במגזין, נשים ידועות שאינן שומרות תורה ומצוות לעת עתה, כותבות לראשונה על החיבור שלהם לתפקיד האימא היהודייה ומספרות על האמונה שהתחזקה בהן בעקבות התפקיד האימהי הטרי.

יצוין כי הערכה כולה תוכננה בקפידה בליווי רבנים ומשפיעים וכולה על טהרת הקודש. הערכה מופצת לשלוחים במחיר מוזל השווה לכל נפש.

הערכה התקבלה בהתלהבות רבה אצל השלוחים ואנ"ש ואלפי ערכות כבר הוזמנו.

ניתן להשיג את הערכה במרכז לעזרי שליחות shlich.us
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.