מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ז 10.07.2017

הפקה מושקעת: חגיגת החומש בתלמוד תורה בכפר חב"ד • גלריה

בכיתת המכינה של התלמוד תורה חגגו מסיבת חומש בהשתתפות הורים, סבים ובני משפחה, ביום חמישי חג הגאולה של הרבי הריי"צ - י"ב תמוז • הצלם ניתאי אבל מגיש גלריה נרחבת, 100 תמונות • לצפיה בגלריה>>
הפקה מושקעת: חגיגת החומש בתלמוד תורה בכפר חב
צילום: ניתאי אבל


בכיתת המכינה של התלמוד תורה חגגו מסיבת חומש בהשתתפות הורים, סבים ובני משפחה ביום חמישי חג הגאולה של הרבי הריי"צ -י"ב תמוז.

את המסיבה אירגן המלמד ר' אלירם כהן, בסיוע העוזר המסור ר' מישאל אפרתי. הנחה את המסיבה בטוב טעם הריתמיקאי החסידי ר' גיא כהן .

המסיבה נפתחה בכניסת התלמידים חתני השמחה לאולם בשירת שישו ושמחו עם חופה וספרי תורה. לאחר מכן פתחו בלימוד הפסוקים הראשונים של חומשי ויקרא ובראשית עם המלמד שיחי'.

השנה לכבוד י"ב תמוז חזרו חלקו התלמידים את כל פרק ל"ב בתניא כך שכל תלמיד חזר על 2 שורות בעל פה במסיבה כך שיחד חזרו על כל הפרק בע"פ.

כיבדו את המעמד בהשתתפותם המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי אשר סיפר לילדים סיפור חסידי, וברכם שיגדלו חסידים יראי שמים ולמדנים, ולאחר מכן חילק להם את החומשים.

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ חילק לתלמידים תעודות הוקרה על השינון שלהם בעל פה. מנהל הת"ת הרב מענדי ערד, וסגן המנהל הרב גברא, ועוד.

המורה של כיתה א' הרב בנימין הירץ שבח על התלמידים על השינון בעל פה, ואמר שהוא שמח מאוד ללמדם אי"ה בשנה"ל הקרובה בכיתה א'.

בחלק האומנותי של המסיבה שרו התלמידים שירים הקשורים לקבלת התורה התחילו מר' עקיבא שהיה רועה צאן וכמה ללימוד התורה, והמשיכו בשיר כשנתן ה' את התורה העולם שתק, וכן הציגו בשירה ובכלי נגינה את שיר העמים.

בסיום המסיבה יצאו בריקוד האבות עם בניהם חתני השמחה על הכתפיים ברוב שירה וזמרה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.