מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ז 10.07.2017

הסתיים מבצע 'אור וחום ההתקשרות' בישיבת חב"ד באלעד

בימים אלו הסתיים בישיבת חב"ד באלעד, מבצע ענק ומיוחד בניצוחם של התלמידים השלוחים -  "אור וחום ההתקשרות", כאשר בשיאו שיננו כעשרים תלמידים את כל המאמר ואתה תצווה בע"פ מילה במילה • בנוסף, במסגרת המבצע - נבחנו קרוב לשישים תלמידים שקו"ט על המאמר ואתה תצווה, במבחנים מעמיקים ומיוחדים שתלמידי השלוחים הכינו • ישיבת חב"ד באלעד
הסתיים מבצע 'אור וחום ההתקשרות' בישיבת חב
לרגל תשעים שנה לחג הגאולה י"ב וי"ג תמוז תרפ"ז – תשע"ז, התקיים בהיכל הישיבה אירוע מיוחד ורב רושם בשילוב עם התוועדות שנמשכה עד אור הבוקר עם רמ"י ומשפיעי הישיבה.

בימים אלו הסתיים בישיבה מבצע ענק ומיוחד בניצוחם של התלמידים השלוחים שי' "אור וחום ההתקשרות", כאשר בשיאו שיננו כעשרים תלמידים את כל המאמר ואתה תצווה בע"פ מילה במילה !! בנוסף, במסגרת המבצע - נבחנו קרוב לשישים תלמידים שקו"ט על המאמר ואתה תצווה, במבחנים מעמיקים ומיוחדים שתלמידי השלוחים הכינו.

כמו כן למדו ונבחנו התמימים על עשרות רבות של שיחות קודש ומאמרים מהרבי שנלמדו בעיון רב בתקופה האחרונה בישיבה.

פתח והנחה את האירוע המשגיח בישיבה הרב זאב דוב הלפרין, שציין בדבריו את הנחת רוח המיוחד שנגרם לרבי כאשר רואים תמימים שמנצלים כל דקה פנויה ללימוד ושינון שיחות ומאמרים אחד אחרי השני.

את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב, שקישר את אירועי שלושת השבועות האחרונים כ"ח סיון - ג' תמוז - י"ב תמוז, עם שלוש הפרשיות האחרונות שקראנו בתורה: פר' קורח (פי הארץ) פר' חוקת (פי הבאר) ופר' בלק (פי האתון), שהם דברים שנבראו בערב שבת בין השמשות, דהיינו דברים שלמעלה מהטבע שנתלבשו בטבע. אח"כ קישר את הנ"ל עם חג הגאולה - מסי"נ בלימוד התורה, ואיך שזה קשור עם תלמידי התמימים במיוחד.

אח"כ נאמו המארגנים של המבצע התלמידים השלוחים שי', הת' עמנואל וייספיש שחזר זה עתה מחצרות קדשינו, וחזר על שיחה קדושה מהרבי בעניין מה זרעו בחיים אף הוא בחיים, שרואים זה במוחש בכל פרט ופרט. הת' אלי לוין שהסביר בטוב טעם לתמימים את תפקידו המיוחד של התמימים שי' בתקופה זו. לאחריו נאם הת' מנחם מענדל מלכא שהסביר את המיוחדות בשינון המאמר ואתה תצווה. ולאחריו נאם הת' לוי יצחק סגל שתיאר לתמימים את המעמד המיוחד של חלוקת המאמר ואתה תצווה ע"י הרבי (בשילוב סרטון מיוחד המתאר את המעמד מזווית מיוחדת במינה).

כנציג התמימים דיבר הת' שד"ב קוביטשעק שהודה בחום רב על שניתנה לו האפשרות "לטעום גילוי אלקות בעולם".

לאחר מסכת הנאומים התחילו הגרלות על עשרות רבות של ספרים ומלגות כספיות, כאשר הפרסים הראשונים הם: מאמר ואתה תצווה שחילק הרבי בידיו הק', ספר התניא שחילק הרבי בידיו הק', קונטרס ברוך שעשה ניסים שחילק הרבי בידיו הק', ודולר שחילק הרבי בידיו הק', כרטיס טיסה לחצרות קדשינו, סטים לקוטי שיחות, רשימות, לקו"ת המבואר, תניא המבואר ועוד ועוד.
אחרי טקס חלוקת התעודות המיוחדות למצטייני המבצע, יצאו התמימים לריקודים סוערים "אשרינו מה טוב חלקינו ומה נעים גורלינו".

או אז התחילה ההתוועדות לרגל חג הגאולה, עם צוות הישיבה ובראשם המנהל רוחני הרב יעקב קטן, ואיתו עימו הרב אלחנן רייצעס והרב דוב גרינברג ושאר הצוות, שכאמור התוועדו עם התמימים עד אור הבוקר ויצאו בטעם של עוד, ובדרישה חד משמעית "רצוננו לראות את מלכינו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.