מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ז 10.07.2017

מסיבת סיום מרשימה בת"ת "צמח צדק" בפתח-תקוה • גלריה

הורי ותלמידי ת"ת "צמח צדק" פ"ת, סיימו בהתרגשות את שנה"ל ה'תשע"ז באירוע מרשים באולם שרת בעיר. במהלך האירוע חולקו תעודות הצטיינות ל-20 מקומות הראשונים במבצע "ושננתם" – שינון בע"פ, שבמהלכו נלמדו ע"י התלמידים, קרוב ל-100 דפי גמרא, כ-2000 משניות וכ-1750 שורות תניא • הנושא השנתי של רשת חב"ד ובת"ת בפרט, היה נושא התפילה – "במעלות התפילה" • צלם COL שניאור שיף מגיש גלריה • מסיבת סיום מרגשת
מסיבת סיום מרשימה בת
צילומים: שניאור שיף, COL



הורי ותלמידי ת"ת "צמח צדק" פ"ת, סיימו בהתרגשות את שנה"ל ה'תשע"ז באירוע מרשים באולם שרת בעיר.

במהלך האירוע חולקו תעודות הצטיינות ל-20 מקומות הראשונים במבצע "ושננתם" – שינון בע"פ, שבמהלכו נלמדו ע"י התלמידים, קרוב ל-100 דפי גמרא, כ-2000 משניות וכ-1750 שורות תניא .

הנושא השנתי של רשת חב"ד בכלל ובת"ת, היה נושא התפילה – "במעלות התפילה", קבל מימד מרכזי באירוע, כשמכל כיתה עלו לבמה 3 תלמידים, מצטייני תפילה שעמדו במטלות המבצע במהלך כל השנה, קבלו תעודה וסטנדר מהודר, עליו היה מוטבע הלוגו של מבצע התפילה.

האירוע המרכזי המרגש, כמידי שנה הוא חלוקת תעודות סיום לתלמידי כיתה ח' (מחזור 17), כשכל תלמידי הכיתה עלו לבמה וקבלו תעודת סיום ושי מיוחד ספר: "היום יום – מורה הדרך לדור השביעי", ספר חדש ורב מכר בחב"ד, שיצא לאור לאחרונה ע"י הרב יוסף חנינא ביינדמן, מידי המנהל הרב יוסף חדד ומחנך הכיתה הרב משה אליאס, ולאחר הצילום המשותף אחד התלמידים עשה "סיום" על מסכת הוריות.

מנכ"ל המוסדות, הרב מאיר בוסטומסקי, שיתף את הקהל בהיסטוריה הארוכה והמרשימה של הת"ת.

מנהל הת"ת הרב יוסף חדד עורר את ההורים על חשיבות שיתוף הפעולה יחד עם הצוות החינוכי, והדגיש, שלהצלחת חינוך הבנים יש חשיבות רבה לד"ג – "דוגמא אישית" ו"גבולות".

מקהלת הת"ת בניצוחו של ר' שלום כינורי ריגשה את הקהל בשירי געגוע לרבי ובניגוני חב"ד, את הערב חתמה הצגה יפה ומושקעת בשם: "התפילין שהצילו", ע"י תלמידי כיתה ח' בניצוחו של השחקן הר' מנחם שרון.

ההורים והתלמידים יצאו מסופקים ומאושרים לקראת אגירת כוחות לשנה"ל הבעל"ט.

כאן המקום להודות למחנך הרב שמעון ריינהולד, על הכנת המצגות היפות וההשקעה הרבה להצלחת הערב, וכן לרב חיים ליפשיץ על הצילומים הרבים שהוקרנו במהלך המסיבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.