מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״ז 09.07.2017

מסיבת סיום ו-15 שנה לתלמוד תורה חב"ד אלעד ● גלריה

מסיבת סיום שנת הלימודים נערכה בתלמוד תורה חב"ד באלעד, המציין 15 שנה להקמתו ● באירוע הוכרזו מצטייני מבצע "ושיננתם" וחולקו תעודות ופרסים לזוכים ● לסיפור המלא ולתמונות
מסיבת סיום ו-15 שנה לתלמוד תורה חב

בסוף השבוע שעבר נערכה מסיבת סיום חגיגית לכבוד סיום שנת הלימודים ה'תשע"ז בתלמוד התורה חב"ד באלעד. 15 שנים חלפו מאז הקמתו של התלמוד תורה, כשבשנותיו הראשונות היה ממוקם בתוך מבנים זמניים (קרוונים) עם מספר מועט של תלמידים, והנה פרח ועלה עד שממוקם היום במבנה קבוע ואיכותי שנבנה על ידי עיריית אלעד, ועל דלתותיו מתדפקים הורים לתלמידים רבים שמעוניינים כי בניהם יזכו ללמוד בתלמוד תורה מפואר כזה בגשם וברוח.

המסיבה, שהתקיימה באולם המתנ"ס הגדול והמרווח של העיר, החלה בקריאת פרקו של הרבי ובהקרנת סרטון קצר ומעניין מההיסטוריה של תלמוד התורה ומההווי היומיומי המתפתח של התלמידים הלומדים בו כעת. במסיבה נטלו חלק הורי התלמידים ובני משפחותיהם, וכמובן כל התלמידים כולם למקטנם ועד גדולם.

מתכיפין סיום להתחלה!

את דבר התלמוד תורה הביע הרב נחמיה שי' סגל שהצטרף לפני כשנה לצוות התלמוד תורה וחינך במסירות רבה במשך שנה זו את תלמידי כיתה ח' והכינם לקראת עלייתם ללמוד בישיבות תומכי תמימים המיוחדות והמובחרות ברחבי הארץ. בדבריו האריך בביאור תוכנה של מסיבה זו שאינה סיום חס ושלום של לימוד, כי מיד מחר בבוקר ממשיכים הלימודים הלאה, וזו רק מסיבת סיום שסמוכה וצמודה להתחלה, ואדרבה, מעתה לומדים ביתר חיות וחשק לאורך ימי הקיץ ומנצלים את הזמן כראוי וכמתאים לילדים חסידיים ויראי שמים.

'ושננתם – אלו התלמידים'

חלק נכבד במסיבה תפסה חלוקת פרסים על מבצע 'ושננתם' שהתקיים בחודשים האחרונים בתלמוד התורה. תלמידים רבים ניצלו את ההפסקות ואת הזמן הפנוי בבתיהם ומילאו אותו בתוכן מיוחד – לימוד בעל פה של פרקי תניא ומשניות כפי הוראות הרביים בדבר חשיבות הלימוד בעל פה של דברים אלו. וכעת הגיע הזמן בו יקבלו התלמידים פרסי עידוד על השקעתם והתאמצותם. חתן האירוע צבר 3600 נקודות וקיבל סדרה מרשימה של ספרי קודש וקריאה תורנית, כשלאחריו, קיבלו חמשת סגניו גם הם ספרים בהתאם לשינונם בעל פה. כמחצית מתלמידי תלמוד התורה קיבלו גם הם ספרי קודש וקריאה כל אחד לפי כמות השינון שלו.

חבר נצחי

גולת הכותרת של הערב הייתה הקרנת הסרט 'חבר נצחי', הפקתם של תלמידי כיתה ח' בתלמוד התורה. הם הוציאו תחת ידם הפתעה של ממש בדמות הסרטה מיוחדת הממחישה את האחדות והחברות הנדרשת בין כל יראי ה', בצורה חוויתית ומעוררת השראה.

המנהל הרב שלמה שי' אלבז, סיים במילים חמות ובדברי שבח לתלמידים על לימודם והתנהגותם הראויה במשך כל השנה, למחנכים והמורים על השקעתם והצלחתם האדירה, ולהורים על שיתוף הפעולה המבורך ביניהם לבין כל הנוגעים לחינוך ילדיהם.

התלמידים עזבו את אולם המסיבה נרגשים ושמחים כשכל אחד אוחז בידו את השי שהוכן להם לכבוד האירוע: קופת צדקה צבעונית שעליה מודפסת תמונתו האישית של כל תלמיד!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.