מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ז 07.07.2017

ב'שלושים' לחיה הדר גרופי ע"ה: הוכרז על בניית מקווה חדש

‏מאות מאנ״ש חסידי חב״ד, מקורבים, חברים ובני משפחה, בכנס התעוררות והתוועדות חסידית שהתקיים עם סיום ימי השלושים של הילדה חיה הדר ג׳רופי ע"ה • הכינוס המרגש נערך בבית הכנסת ׳בית מנחם׳ צעירי חב״ד רחובות • המד"א הרב מנחם מענדל גלוכובסקי הפתיע את הקהל והכריז על מקווה טהרה חדש מהמפוארים בארץ שיוקם ברחובות לע״נ חיה הדר וקרא לציבור להתגייס להצלחת הפרוייקט ולהתחזקות באחדות ובשמחה לעילוי נשמתה  • לכתבה המלאה
ב'שלושים' לחיה הדר גרופי ע
צילום: חיים טויטו
‏מאות מאנ״ש חסידי חב״ד, מקורבים, חברים ובני משפחה, בכנס התעוררות והתוועדות חסידית שהתקיים עם סיום ימי השלושים של הילדה חיה הדר ע״ה ג׳רופי, הכינוס המרגש נערך בבית הכנסת ׳בית מנחם׳ צעירי חב״ד רחובות.

נשאו דברים הסבים הרב מנחם שמח והרב סעדיה ג׳רופי, הרב מנחם מנדל גלוכובסקי רב קהילת חב״ד ברחובות ובנו הרב יחיאל גלוכובסקי רב בית הכנסת, ידיד המשפחה השליח הרב יחיאל קוצר והמשפיע הרב זושא פויזנר.

הסבא הרב סעדיה ג׳רופי חזר מאמר חסידות מהרבי, הרב מנחם שמח עשה סיום על סדר משניות שנלמדו בימי השלושים. הדוד הרב רפאל בוסי קרא מכתב מהרבי ברוח האירועים.

הרב יחיאל קוצר סיפר על ימי ילדותו בבית משפחת הסבא הרב ג׳רופי ועורר את הציבור והמשפחה להתחזק ברוח השליחות ולהמשיך בהפצת האור של הילדה חיה הדר ביתר שאת.

הרב גלוכובסקי הפתיע את הקהל והכריז על מקווה טהרה חדש מהמפוארים בארץ שיוקם ברחובות לע״נ חיה הדר וקרא לציבור להתגייס להצלחת הפרוייקט ולהתחזקות באחדות ובשמחה לעילוי נשמתה.

רב בית הכנסת הרב יחיאל גלוכובסקי העלה על נס את הפעולות הרבות שנעשות לעילוי נשמתה, ספר התורה המיוחד לאחדות ישראל שנכתב לעילוי נשמתה, ספריה מיוחדת שהוקמה בבית הכנסת ועוד פעולות רבות, והזכיר את קידוש השם והאחדות שהצליחה לגרום ילדה קטנה כל כך בזמן מועט כך כך, וקרא להמשיך ברוח זו גם כעת.

בחלק השני של הערב התוועד עם הנאספים המשפיע הרב זושא פוזנר שריתק את הקהל בסיפורים מבית רבי ודיבר על מהות יום חג הגאולה יב׳ תמוז וקישר בין האירועים. הנחה את הכינוס ר׳ אפרים קמיסר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.