מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״ז 06.07.2017

שהחיינו: קו 131 ביתר-כפר חב"ד-אלעד יוצא לדרך

הבוקר פרסמה חברת קווים את הלו"ז החדש של הקו הנסיוני ביתר עילית-כפר חב"ד-אלעד שמספרו 131, שיצא בערבים בימי שישי ובמוצאי שבתות לשני הכיוונים • כל הפרטים מעקב COL:● מדוע אין אוטובוס מביתר לכפר חב"ד?● תגובת משרד התחבורה לפניית COL: "השירות ברמה מספקת"● משרד התחבורה לפונים: "אין בנמצא המשאבים להפעלת הקו" ● האם הקו לכפר חב"ד יוקם בקרוב?● חדש: קו חדש ונסיוני מביתר לכפר חב"ד
שהחיינו: קו 131 ביתר-כפר חב

כתב COL

הבוקר (ה') פרסמה חברת קווים את הלו"ז החדש של הקו הנסיוני ביתר עילית-כפר חב"ד-אלעד שמספרו 131, שיצא בערבים בימי שישי ובמוצאי שבתות לשני הכיוונים.

הלו"ז בתוקף מתחיל מיום ב' הקרוב, ט"ז תמוז. ניתן לראות בלוח הזמנים החדש המצורף, מה שמסומן כחול תקף עד יום ו' ה' אב (כולל), ומה שמסומן בורוד יחל מיום ו' י"ב אב. בימי חול יש נסיעה בערב הלוך-חזור, עם אפשרות לשהייה של מספר שעות בכפר (=חתונה, או לביקור...), בימי ו' ומוצ"ש יוצאים לשני הכיוונים (מביתר ואלעד-כפר חב"ד) באותה שעה.

עוד נודע ל-COL כי מעבר לקו הניסיוני 131, משרד התחבורה עמל בימים אלו על מכרז לקו חדש וייעודי לכפר חב"ד (שלא דרך אלעד), ובו שעות נוספות וביניהם לו"ז בשעות הבוקר ושעות נוספות אחרות, על פי מיפוי שנמסר ע"י הפעילים בנושא. בכך בע"ה כשיקום קו כזה, תיפטר גם בעיית הנסיעה של התלמידים והתלמידות בשעות הבוקר.

נציג חב"ד ר' יעקי הרשקופ הבוקר ל-COL: "מדובר בפריצת דרך של ממש, שהקו המיוחל הופך למציאות. כולנו תקווה שהקו יתעבה בהמשך. אני ממליץ להשתמש בקו הנסיוני במיוחד בתקופה הקרובה".

כאן המקום לציין שבמשך תקופה של למעלה משנה, COL נטל חלק מרכזי בהבאת התודעה הציבורית בדבר נחיצות הקו החדש. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.