מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ז 05.07.2017

המשפיע הרב זושא אלפרוביץ יתוועד עם המחנכים

אחד מרגעי השיא של ועידות המחנכים הוא ההתוועדות המרכזית לתוך הלילה שמחנכים מחכים לה כל השנה. ההתוועדות, שכותרתה: "תורת חיים - לחיות ולהחיות" תתקיים בערב השני של הועידה, ביום חמישי י"א מנחם אב, בהשתתפות המשפיע הרב זושא אלפרוביץ משפיע ישיבת "תומכי תמימים" בקריית גת, ומשלוחי הרבי לארץ הקודש, שיתוועד עם ציבור המחנכים עד השעות הקטנות של הלילה   לסיפור המלא
המשפיע הרב זושא אלפרוביץ יתוועד עם המחנכים
אחד מרגעי השיא של ועידות המחנכים הוא ההתוועדות המרכזית לתוך הלילה שמחנכים מחכים לה כל השנה. ההתוועדות, שכותרתה: "תורת חיים - לחיות ולהחיות" תתקיים בערב השני של הועידה, ביום חמישי י"א מנחם אב, בהשתתפות המשפיע הרב זושא אלפרוביץ משפיע ישיבת "תומכי תמימים" בקריית גת, ומשלוחי הרבי לארץ הקודש, שיתוועד עם ציבור המחנכים עד השעות הקטנות של הלילה.

ועידת המחנכים המאורגנת על ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד , מציגה בפני ציבור המחנכים תכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת. התוכניה נסמכת על הניסיון העשיר שנצברו עם השנים, אשר הועמקו ובוססו לצורך תפיסות חדשות של מוטיבציה לימודית ובראשן החינוך לחביבות התורה לתת לתלמידים להרגיש במתיקות ועריבות טוב התורה

ועידת המחנכים נותנת הזדמנות למחנכים שאיכפת להם, להעשיר את ארגז הכלים שלו בתכנים פדגוגיים ודידקטיים, הלקוחים מן המעיין החסידי העשיר.

מחנכים מציינים את ערכה הרב של הועידה המפגישה את שלוחי הרבי בחינוך תחת קורת גג אחת, ומצליחה לשלב תכנים מיוחדים היוצרים חוויה חסידית ייחודית שבמרכזה הצדעה ומפגן כבוד לשלוחי הרבי בחינוך, בתכנית מחודשת ומרתקת.

הרב נפתלי רוט יו"ר הועידה אומר כי "לקראת הועידה הושקעה עבודת הכנה רבה הן בתכנים והן בחלק החווייתי. הוזמנו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שישמיעו הרצאות בנושאי אומנות הלמידה שטרם דנו בהם". הרב רוט מוסיף כל שנה וחידושיה והפעם פרוייקט מהפכני יצירת מסגרת מיוחדת לכיתות ז-ח – ישיבה לצעירים, בשיתוף עם רשת אהלי יוסף יצחק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.