מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ז 05.07.2017

נחנך בניין בית ספר ות"ת חב"ד אופקים

כפי שדווח ב-COL, בטקס צנוע אך מרומם ומרגש נחנך הבניין החדש של בי"ס ות"ת חב"ד אופקים • ראש העיר מר איציק דנינו דיבר בהתרגשות רבה שהברכה של הרבי לאופקים, היא  ממש החזון של העיר אופקים, ושיבח את פעילות חב"ד בעיר שנותנת מענה לכלל האוכלוסיה • בהמשך ביקר סגן שר החינוך גם בישיבת חנוך לנער בעיר • לסיפור המלא
נחנך בניין בית ספר ות
כפי שדווח ב-COL, בטקס צנוע אך מרומם ומרגש נחנך הבניין החדש של בי"ס ות"ת חב"ד אופקים.

בית חב"ד אופקים ומוסדותיו נמצאים כעת בתנופת עשייה ובנייה והיום זכו ב"ה להגיע לשלב של חניכת בניין מפואר לבי"ס ות"ת חב"ד בעיר.

הטקס שנערך ביוזמת מנכ"ל רשת חב"ד הרב אליהו קריצ'בסקי ורק קהילת חב"ד אופקים הרב ישראל הרשקוביץ עורר הדים רבים בעיר בעקבות כך שראש העיר ואישי ציבור נחשפו יותר לפעילות הברוכה של חב"ד באופקים.

במהלך הטקס בירך סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש והבטיח לסייע להמשך התפתחות המוסדות.
במהלך דבריו של הרב הרשקוביץ ציין שאופקים זכתה שבחודש ניסן תש"נ לאחר מסירת המפתח של העיר לרבי- ע"י ראש העיר דאז, בירך הרבי במילים דלהלן: "הצלחה רבה, יהי רצון שהמקום יהיה עיר ואם בישראל בכל המובנים מתוך שמחה וטוב לבב, פרנסה טובה ובריאות טובה, ברכה והצלחה" וכעת, במעמד זה רואים את התממשות ברכת הרבי

ראש העיר מר איציק דנינו שנשא דברים לאחר מכן דיבר בהתרגשות רבה שהברכה של הרבי לאופקים – שהוא נחשף אליה כעת לראשונה, היא היא ממש החזון של העיר אופקים בימים אלו שמכפילה את תושביה ונמצאת באמצע בניית אלפי יחידות דיור ושיבח את פעילות חב"ד בעיר שנותנת מענה לכלל האוכלוסיה.

מנכ"ל רשת חינוך חב"ד הרב אליהו קריצ'בסקי הודה נרגשות לסגן השר הר מאיר פרוש שמסייע לכל מוסדות הרשת וטרח להגיע אישית עד אופקים לאירוע מרגש זה ושיבח גם על הקשר המיוחד שיש בין הרשת לבין ראש העיר שמבין את מעלת חינוך חב"ד.

מנהל אגף הסניפים במרכז צא"ח הרב נפתלי ליפסקר ציין בדבריו שיש לזכור שמאחורי כל הפעילות הברוכה שיש באופקים עומדים הרב הרשקוביץ ורעייתו שבמשך למעלה מ30 שנה מסורים לשליחות הרבי באופקים וכעת זוכים לקצור את הפירות כאשר רשת של מוסדות חינוך וחסד פורחים באופקים.

בסיום הטקס הודה הרב הרשקוביץ נרגשות למנכ"ל רשת חב"ד הרב קריצ'בסקי על ההשקעה העצומה שלו ושל הנהלת הרשת לאופקים וליחס הפרטני שהינו מלווה את בי"ס והצוות החינוכי.
הרב אבנר אמיתי –משלוחי הרבי לאופקים שמלווה את צורכי בי"ס וסייע רבות להפקת האירוע, מציין שבי"ס חב"ד הינו כיום בי"ס המפואר ביותר באופקים ויש התעניינות רבה של הורים נוספים המעוניינים לדעת את מהות חינוך חב"ד ולהצטרף אליה.

ביקור בחנוך לנער

בהמשך לביקור במעמד חנוכת בית ספר חב"ד באופקים הגיע סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש יחד עם ראש העיר אופקים מר איציק דנינו לביקור מיוחד עם רב קהילת חב"ד באופקים הרב ישראל הרשקוביץ והנהלת חנוך לנער באופקים, עם ראש הישיבה הרב אליעזר ווילשאנסקי מנכ"ל המוסדות הרב שניאור ליפסקר והמנהל החינוכי הרב ישראל בורנשטיין.

במהלך הפגישה הביעו סגן השר וכן ראש העיר את התפעלותם העצומה מתוכניות הלימודים ומעבודתם המסורה של אנשי הצוות וכן מהתפתחות המקום במהלך השנה. כמו"כ, קבלו הנוכחים סקירה על התוכניות לקראת לשנת הלימודים הבעל"ט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.