מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשע״ז 04.07.2017

ג' תמוז במדרשיית בית שושנה בתל אביב

לכבוד יום ההילולא ג' תמוז ולאחר שבת הכנה מרוממת, התקיימה התוועדות מיוחדת בבית הכנסת גאולת ישראל של מדרשיית 'בית שושנה' בתל אביב יחד עם נשות חבד תל אביב • לכתבה המלאה ולתמונות
ג' תמוז במדרשיית בית שושנה בתל אביב

בנות המדרשה, שליחות, מקורבות, נשים ובנות מתל אביב ומחוצה לה התקבצו יחד להתוועדות חסידית מרוממת.

את ההתוועדות פתחה הגב' ציפורה וישצקי יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד. היא לימדה בטוב טעם קטעים נבחרים מתוך המאמר "ואתה תצווה", דבריה היוו סיכום מרשים למבצע לימוד מיוחד במינו שנערך במדרשת בית שושנה לקראת ג' תמוז, כשאחת מהמשימות הינה לימוד ובחינה על המאמר ואתה תצווה, זאת בנוסף ללימוד תניא בע"פ ועוד.

הרבנית הינדה גערליצקי שליחת הרבי מליובאוויטש לתל אביב הודתה לגב' וישצקי על דבריה המרתקים והזמינה את הזמרת אלינור לשיר מניגוני הרבי יחד עם קהל הנשים. ניגון ועוד ניגון, התוועדות חסידית אמיתית.

לאחר שירה מרוממת דיברה הגב' שרה זילברשטרום היא הסבירה מהו נשיא הדור וסיפרה סיפור נוגע ללב שהמחיש את נקודת הדברים בטוב טעם ובעיקר הבהירה מהי התקשרות אמיתית לרבי.

לקהל הנשים הוגשה ארוחה חגיגית כשברקע מנעימה בקולה הזמרת אלינור עם ניגוני הרבי.

בהמשך הוזמנה הגב' דליה טל מתמרת שבצפון לשתף את הקהל בסיפורה האישי המרתק והדגישה את השפעתו של הרבי עליה ועל התהליך אותו עברה יחד עם בני משפחתה. קהל הנשים ישב מרותק לדבריה כשכל אחת מהנוכחות מזדהה עם חלק אחר בסיפור.

בסיום הדברים לאחר קבלת החלטה טובה להשתתף באופן קבוע בהתוועדויות חסידיות הזמינה מנהלת המדרשה הגב' מינדי שמערלינג – את כולן ליישם באופן מיידי את ההחלטה הטובה ולהגיע ביום חמישי י"ב בתמוז חג הגאולה להשתתף בהתוועדות חגיגית ומיוחדת בבית שושנה עם השליחה חיה טוויל טסלר מסלטה ארגנטינה. וכך מתוך ציפייה לגאולה האמיתית והשלימה יצאה כל אחת לביתה מליאה בכוחות מחודשים ובהתקשרות אמיתית לרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.