מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״ז 03.07.2017

חדש: קו חדש ונסיוני מביתר לכפר חב"ד

לאחר בקשות רבות של תושבים חסידי חב"ד בביתר עילית, נציג חב"ד ופעילות של ראש העיר, הודיע היום משרד התחבורה כי קו תחבורה חדש ונסיוני יופעל מידי יום בשעות הערב מביתר עילית לכפר חב"ד בשעות הערב, ויחל לפעול ביום שני הקרוב • כל הפרטיםמעקב COL:● מדוע אין אוטובוס מביתר לכפר חב"ד?● תגובת משרד התחבורה לפניית COL: "השירות ברמה מספקת"● משרד התחבורה לפונים: "אין בנמצא המשאבים להפעלת הקו" ● האם הקו לכפר חב"ד יוקם בקרוב?
חדש: קו חדש ונסיוני מביתר לכפר חב

לאחר בקשות רבות של תושבים חסידי חב"ד בביתר עילית ונציג חב"ד ר' יעקי הרשקופ, ופעילות של ראש העיר מאיר רובנישטיין הודיע היום משרד התחבורה כי קו תחבורה חדש ונסיוני יופעל מידי יום בשעות הערב מביתר עילית לכפר חב"ד בשעות הערב.

בשיחה עם COL הודה נציג חב"ד ר' יעקי הרשקופ לראש העיר מאיר רובינשטיין ולר' משה יעקובזון אחראי קשרי קהילה בחברת קווים עילית, ליצחק גולדשטיין שעשה סקר נוסעים והחתים עצומה ולר' יוסי רייניץ אשר פעל רבות מאחורי הקלעים מול משרד התחבורה למציאת פתרון למען תושבי ביתר חסידי חב"ד, בנוסף הביע את תקוותו כי קו זה יהפך לקו קבוע בשעות נוספות במהלך היום.

מדובר בקו שיחל לפעול מיום שני הבא, ויצא מביתר עילית בשש וחצי בערב, וחזור מכפר חב"ד בסביבות 10:50 (פרטים מלאים – בהמשך)

עוד נודע ל-COL כי מדובר בפיילוט נסיוני, וכי בהתאם להצלחתו יבחן עיבוי הקו בשעות נוספות. כמו כן מסלולו יעבור בתחנות נוספות.

מה שאולי לא לקחו בחשבון במשרד התחבורה שמועד התחלת הקו הנסיוני חל בערב שלושת השבועות, תקופה שלא עורכים בה שמחות, מה שיקטין את כמות הנוסעים.   גורמים הפועלים בעניין עומדים בקשר רציף עם משרד התחבורה בנושא.

בנוסף, יתווסף קו תחבורה חדש מביתר עילית, שימשיך ישירות בכביש בגין לכיוון שדרות גולדה מאיר ויעניק שירות לטובת הנוסעים להר חוצבים ושכונות הצפון בירושלים, ללא צורך לעבור לכל אורך המסלול ברחובות ירושלים. בכך ינתן מענה לתושבי ביתר הנוסעים ללימודים או עבודה בשכונות צפון ירושלים כגון רמת שלמה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.