מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״ז 03.07.2017

חב"ד נתניה: מסיבת סיום מרגשת לבי"ס 'חיה מושקא'

60 בנות המסיימות כיתה ח', בבית ספר "חיה מושקא" חב"ד בנות בנתניה, חגגו מסיבת סיום מרגשת, רוויה במסר החסידי - כל אחת שייכת לרבי! המסיבה, שהתקיימה בסמיכות ליום ג' תמוז, עסקה בהתקשרות לרבי, ובזכותה של כל אחת להיות שייכת אל הרבי • לסיפור המלא
חב
60 בנות המסיימות כיתה ח', בבית ספר "חיה מושקא" חב"ד בנות בנתניה, חגגו מסיבת סיום מרגשת, רוויה במסר החסידי - כל אחת שייכת לרבי! המסיבה, שהתקיימה בסמיכות ליום ג' תמוז, עסקה בהתקשרות לרבי, ובזכותה של כל אחת להיות שייכת אל הרבי.

הטקס החל בברכות למסיימות: בצפיה בוידאו של הרבי המברך את המסיימות, ובברכת הרב מנחם ולפא - רב הקהילה ויו"ר המוסדות. כמו כן בירכו: מנהלת בית הספר - הגב' גיטה ולפא, נציגות האימהות והתלמידות, ומחנכות שלוש כיתות ח': המורות דרייזי אשכנזי, רחלי מרזל ואפרת דרורי.

לאחר חלוקת שי אישי לכל מסיימת, עלו תלמידות כיתות ה'-ז' למופע פרידה מחברותיהן -בוגרות ח'. הן הופיע בשיר ובתנועה, בליווי מחרוזת של שירים חסידיים וניגוני חב"ד מרגשים, שהציגו את המסר של הערב: אשרינו שחסידי חב"ד אנו! אשרינו שזיכנו להיות קשורות לרבי! את מופע הצעירות הפיקה: המורה מיכל דוידוב.

המופע המרכזי של כיתות ח' - "משוואה בשלושה נעלמים" - בהפקתה של המורה מרים גולדברג, הציג סיפור אמיתי (שהתפרסם לאחרונה) על קשר של ילדה יהודיה בודדה עם הרבי - לאורך שנים. הבנות המחישו בכישרון רב את תחנות החיים השונות של מלכה, ואת היחס האישי שקיבלה מהרבי. עד לסיום המרגש והממחיש - כשאת קשורה לרבי - את לא לבד!

האורחות הרבות יצאו נפעמות מן ההצגה המקצועית, שלוותה במערכות אומנותיות, בריקודים מפעימים ובמקהלה. כאשר לכל תלמידה מ-60 בנות כיתה ח' ניתנה האפשרות והבמה להציג את יכולתה וכישרונותיה בפני הקהל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.