מערכת COL | יום ב' אדר ב ה׳תשס״ה 13.03.2005

שמחה ללא גבולות ב'שבת עם חב"ד' לתושבי השרון

שבת שכולה התרוממות הרוח והנפש ומנוחת הגוף היתה מנת חלקם של כ-250 איש גברים נשים וטף תושבי יישובי פרדסיה, כפר יונה, אבן יהודה, וקדימה שבצפון השרון שהשתתפו יחד בשבת האחרונה (פרשת פקודי) ב'שבת עם חב"ד' בארגון בתי חב"ד בצפון השרון. ההשקעה המרובה נתנה את אותותיה ימים רבים עוד קודם השבת לאחר שבלית ברירה נסגרה ההרשמה מוקדם מהצפוי, וזאת עקב הביקוש הרב להשתתפות בשבת המיוחדת. אורח השבת הרב אהרון אליעזר צייטלין משלוחי הרבי לצפת שבמהלך השבת התוועד ומסר שיעורים בפני האורחים הרבים שטעמו חוויה מיוחדת של שבת עם חב"ד.המשך ב'כתבה מלאה'
שמחה ללא גבולות ב'שבת עם חב

ההחלטה בדבר קיום השבת התקבלה במהלך כינוס מנהלי ופעילי בתי חב"ד שהתקיים לפני כחודשיים במלון 'ניר עציון'. במסגרת שיתוף הפעולה האיזורי בין סניפי בתי חב"ד באיזור השרון, הוחלט על קיום סדרת פעילויות וביניהם קיום השבת בארגונם של השלוחים הרב מנחם נויימן – בית חב"ד אבן יהודה, הרב מאיר מור יוסף – בית חב"ד פרדסיה, הרב גידי כץ – בית חב"ד קדימה והרב נחמיה שמרלינג – בית חב"ד כפר יונה.

בצהרי יום שישי האחרון, החלו לזרום עשרות המשפחות למלון 'כינר' המפואר שעל שפת הכינרת, ועם כניסתם למלון ציפתה להם שקית ההפתעות החסידית. את פני האורחים קיבל אורח השבת הרב אהרון אליעזר צייטלין משלוחי הרבי לצפת, שפתח את תכנית השבת. הנשים ישבו מרותקות לשיחה עם הרב צייטלין, בעוד הגברים השתתפו בשיעור במאמר חסידות עם הרב שמרלינג.

בסעודת ליל שבת נשא דברים השליח הרב גידי כץ, ובסיומה פצחו האורחים הרבים בריקוד חסידי, כשבסיומו ישב הקהל הרב להתוועדות חסידית סוחפת שנמשכה שעה ארוכה עם האורח הרב צייטלין.

לפני תפילת שחרית זכו משתתפי השבת לטעימה חסידית של מאמר חסידות בשיעור שנמסר על-ידי הרב יוסף-יצחק תעיזי רב מושב עזריאל שבשרון, ותפילת השבת וראש-חודש היתה מלאה שמחה וחיות חסידית והיא תובלה בדברי חסידות על-ידי השליח הרב מנחם נוימן, שריתק בדבריו את קהל המתפללים.

אך שיא ההתרגשות והשמחה הורגשו בסעודת יום השבת. בסיום דבריו של הרב מאיר מור יוסף, מנהל בית חב"ד בפרדסיה, שהסביר לקהל המשתתפים את מהות 'שבת עם חב"ד' וחודש אדר שני – פצחו אורחי השבת בריקודים סוערים שסחפו עימם את אורחי המלון שלא ויתרו על הריקודים עם החב"דניקים.

בסיום הסעודה, הוזמנו המשתתפים להשתתף בהתוועדות חסידית שנמשכה עד דמדומי תפילת המנחה במהלכה נוגנו ניגוני אדמו"רי חב"ד, והרב צייטלין חזר על מאמר חסידות.

במקביל לפעילות ולשיעורים עם המבוגרים, נערכה במהלך השבת פעילות נפרדת לילדים על-ידי צוות מיומן של מדריכות בניהולו של הרב יאיר מעודה ובהשתתפות אורח השבת לילדים רפי, שסיפר לילדים סיפורים חסידיים רבים.

לפני ה'הבדלה' חולקה לכל אורחי השבת מזכרת: 'עוגת בשמים להבדלה', ולאחר ה'הבדלה' צפה הקהל במראות קודש מהרבי מליובאוויטש, והאורחים הצטלמו בתמונה קבוצתית מרגשת. האורחים הודו לשלוחי חב"ד על ארגון השבת הנפלאה, ויצאו מתוך התרוממות הרוח והנפש ובצפיה לשבתות נוספות מעין אלו. 

יצויין, כי עד כה נערכו למעלה מ-40 תוכניות מיוחדות של 'שבת עם חב"ד' לקהל יעד מוגדר: אנשי קבע וקציני צה"ל, רופאים ומדענים, משפחות נפגעי הטרור, חיילים וסטודנטים, ועוד.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
יפה מאוד
ב' אדר ב ה׳תשס״ה
נקווה שכך השלוחים ילמדו מהם ובעיקר מהמנהל בית חנ"ד של אבן יהודה
2.
שבת נפלאה
ג' אדר ב ה׳תשס״ה
ישר כוח לכל השלוחים לרב צייטלין על השבת המרוממת
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.