מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ז 02.07.2017

90 שנה לחג הגאולה: חוברת היסטורית תופץ ברבבות עותקים

שנת התשעים לגאולת כ"ק אדמו"ר הריי"צ: צעירי אגודת חב"ד השיקו חוברת מיוחדת, "הבלתי מנוצח", המתארת את המאבק ההירואי שניהל הרבי נגד המעצמה האדירה במסירות נפש ● בחוברת תכנים עשירים ומושקעים המקיפים את פרשת הימים ההם: סקירות, מילון מושגים, הצפנים הסודיים, ועוד ● החוברת המרהיבה תופץ ברבבות עותקים למקורבי בתי חב"ד ובהתוועדויות שייערכו בכל רחבי הארץ ● להצצה  90 שנה לחג הגאולה
90 שנה לחג הגאולה: חוברת היסטורית תופץ ברבבות עותקים
"הבלתי מנוצח", זהו שמה של חוברת חדשה שהוציא לאור צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש לקראת תשעים שנה לחג הגאולה של כ"ק אדמו"ר הריי"צ זי"ע י"ב-י"ג תמוז.

החוברת החדשה המרתקת, מגישה את סיפור פועלו של אדמו"ר הריי"צ בהפצת יהדות במסירות נפש ברוסיה הסובייטית, לצד סיפור המאסר והגאולה.

"מאבק הירואי של רבי אחד נגד מעצמה אדירה", נכתב בשער החוברת המהודרת שעוצבה בקפידה ומתאימה לכל אחד ואחת.

בחוברת מגוון תכנים עשירים, ובהם: "הרבי שהפתיע את ההיסטוריה" - סקירה מיוחדת על יחסיה של תנועת חב"ד והממשל הרוסי, מה הניע חסידים צעירים ובעלי משפחות לסכן את חייהם למען יהודים אחרים, "המנון המאבק" - נייט נייע ניקוו עם תרגום לעברית, מילון המחתרת - הצפנים הסודיים שהשתמשו בהם החסידים שחששו ממעקב, תמצית סיפור המאסר מתוך כתביו של בעל הגאולה בעצמו, סקירה תמציתית על שבעת המאסרים של הרבי בידי השלטונות.

בנוסף, מצורפת "מפת המחתרת" בימים ההם, לצד "מהפכת ההווה", ממנה ניתן ללמוד על הניצחון הגאולתי האדיר של בעל הגאולה, אותו ניווט מאוחר יותר חתנו, כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

החוברת תופץ ברבבות עותקים על ידי שלוחי הרבי שיחלקו את החוברת למקורביהם וכשי למתוועדים בהתוועדויות חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז שייערכו בסוף השבוע הקרוב בכל רחבי הארץ.

להצצה לחוברת המרהיבה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.