מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ז 02.07.2017

גילה, ירושלים: מסיבת הסיום בתלמוד תורה חב"ד

בתלמוד תורה חב"ד גילה בירושלים נערכה מסיבת הסיום לשנת הלימודים תשע"ז. האירוע המושקע כלל מופע מוזיקלי של מקהלת החיידר, הצגה של ילדי כיתה ג' וחלוקת פרסים ותעודות הצטיינות לתלמידים • לכתבה המלאה ולתמונות
גילה, ירושלים: מסיבת הסיום בתלמוד תורה חב

מי שניצח על הערב הוא מנהל הת"ת הרב בועז אהרון, שיזם את האירוע שהתבסס כולו על הפקה מקורית בהשתתפות ילדי הת"ת בלבד. ר' בועז הציג בפני הנוכחים את הישגי השנה האחרונה, השנה בה נכנס התלמוד תורה לחסות משרד החינוך, ובעיקר הציג את התוכניות לקראת השנה הבאה, ובהם יום לימודים ארוך לכלל התלמידים, חיזוק הקו הלימודי- חסידי, תגבור מקצועות הקודש והכנסת תכני לימוד מתאימים על מנת להפוך את המקום למוסד הלימודי החסידי המוביל באזור ועוד ועיקר להכין בחורים לישיבות חב"ד ברמה הגבוהה ביותר.

הרב אהרון, שהנחה את הערב, הזמין את השליח הרב הירש פרבר, מנהל מוסדות חב"ד בגילה, על מנת לפתוח את הערב. הרב פרבר פתח בהקראת פרקו של הרבי, לאחר מכן דיבר על ההכנה המתאימה לג' תמוז ועל הרוח החסידית שמלווה את התלמוד תורה מיום הקמתו כמוסד בנשיאות הרבי.

אחריו הזמין הרב אהרון את חבר מועצת עיריית ירושלים, המסייע רבות לקידומו ופיתוחו של התלמוד תורה, הרב יעקב הלפרין. במרכז דבריו התמקד הרב הלפרין בדברי שבח למנהל הרב אהרון בציינו כי מדובר "באיש הנכון בזמן הנכון", תוך שהוא מפליג בהתקדמות האדירה של התלמוד התורה בשנה האחרונה.

נציג ההורים, השליח הרב אלדד שיף, אמר באירוע "כהורים ותיקים במקום חייבים לומר כי השנה חל שיפור עצום ואנו מייחלים להמשך הדרך ולהמשך התקדמותו של התלמוד תורה במוסד חינוכי וחסידי מוביל".

נציג התלמידים, אמיתי טוכפלד מכיתה ד', אמר לנוכחים כי "הרבי כתב במכתב להנהלת תלמוד תורה כי הדבר הכי חשוב לבדוק כדי לדעת אם מדובר במקום מוצלח הוא האם הילדים שמחים. אני רוצה לומר אחרי שלמדתי פה שנה, שהילדים שלומדים פה הם ילדים שמחים ואין לי ספק שהרבי שמח גם כשהוא רואה את מה שקורה בתלמוד תורה חב"ד גילה".

מקהלת בית הספר ריגשה מאוד את ההורים, שחלקם לא יכלו שלא להזיל דמעה, בבצעה את הניגונים "צמאה לך נפשי", "אנעים זמירות", ועוד.

ילדי כיתה ג' הציגו הצגה חסידית מושקעת כחותמת לנושא השנתי שנקבע ע"י רשת אהלי יוסף יצחק- התפילה. למרות הזמן הקצר שעמד לרשותם להתכונן, ריתקה ההצגה את ההורים והילדים בהפקה מהשורה הראשונה.

בסיום הערב המרגש והבלתי נשכח חתם המנהל את מבצע לימוד בע"פ של תניא, משניות, פתגמי היום יום ועוד שהתחיל מיד לאחר חג הפסח. במעמד ההורים והאורחים הנכבדים חילק מנהל בית הספר את תעודות חתני התורה וסגניהם ביחד עם פרסים יקרי ערך לתלמידים הנבחנים. כמו כן חולקו תעודות הצטיינות לכלל התלמידים, כשכל תלמיד קיבל הוקרה על תחום שבו הצטיין בשנה האחרונה. המטרה כמובן חינוכית מהמעלה הראשונה על מנת לחזק את הילדים בשאיפתם למצוינות והצלחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.