מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ז 02.07.2017

רמב"ש ג': מזכיר הרבי הריל"ג ריתק בהתוועדות ג' תמוז

מכל רחבי העיר בית שמש השתתפו בהתוועדות לרגל היום הקדוש ג' תמוז בבית חב"ד רמת בית שמש ג', בראשות השליח הרב בנימין מנדלסון • מזכיר הרבי הרב יהודה לייב גרונר חשף שביבים וסיפורים מהרבי להם היה עד בעצמו, וכיצד דברים אלו משתלבים בהוראות הרבי לכל יהודי, וריתק את הקהל הרב • לכתבה המלאה
רמב

יותר משבוע לפני היום הקדוש ג' תמוז, לאחר שמנהל בית חב"ד והשליח לרמת בית שמש ג' הרב בנימין מנדלסון הודיע כי לכבוד האירוע המרכזי של חב"ד בבית שמש ליום זה - תערך ההתוועדות המרכזית של תושבי העיר בבית הכנסת ובית חב"ד המפואר שברמת בית שמש ג', בהשתתפותו של המזכיר של הרבי - הרי"ל גרונר - גברה התכונה בעיר בית שמש.

לרגל האירוע פורסמו מודעות בעיתוני העיר ובלוחות המודעות, ובאותו יום עצמו היו הודעות ברמקולים בדבר האירוע.

המזכיר הרי"ל גרונר החל את ההתוועדות כשבית הכנסת מלא מפה לפה במאות רבות של תושבים מכל השכונה ורחבי העיר בית שמש. כל העת נהרו עוד משתתפים שבאו לשמוע דבריו המאירים והמעניינים של המזכיר בהתוועדות המרתקת שנמשכה עד אחר חצות הלילה.

מאות רבות שהסבו לשולחנות ערוכים לסעודת המצוה של היום הקדוש, כשבראש השולחן רבנים ואישי צבור מכל העיר והשכונה - ושמעו בהשתוקקות על דרכו של הרבי בעל ההילולא, גודל אהבת ישראל שלו לכל יהודי ויהודי בכל קצווי תבל, תוך שהוא מגלה לקהל השומעים ספורים נבחרים מהרבי שהוא עצמו היה עד להם, וסיפורים נוספים שקרו עם שלוחים שקיבלו הוראות מיוחדות שרק בסוף ביצוע המשימה הבינו באיזו רוח הקודש הרבי פעל.

שעה ארוכה ישב המזכיר ודיבר על מכתבים וסיפורים מהאדמו"ר הריי"צ חותנו של הרבי, והוראות מעשיות מכל הסיפורים והמכתבים, כשכל זה משתלב גם בהוראותיו של הרבי לכל יהודי ויהודי באהבת ישראל לכל אחד, וזיכוי עוד יהודי ויהודי במבצעים של הרבי וקירובו לשמירת התורה וקיום המצוות.

בטרם החלה ההתוועדות הכללית לכל תושבי בית שמש - התוועד המזכיר הרי"ל גרונר בהתוועדות מיוחדת לדוברי אנגלית שנערכה לכבוד היום הקדוש.

גם בהתוועדות זו השתתפו כ-150 איש ששמעו בשפה האנגלית הוראות וספורים מכ"ק רבינו, וקרוב ל-3 שעות ישבו והאזינו בשקיקה רבה את דברי הקודש.

זכתה העיר בית שמש לארח ביום הקדוש את מזכיר הרבי בהתוועדות מיוחדת של כ-1000 משתתפים, שיצאו מההתוועדות נפעמים ונרגשים מהסיפורים וההוראות הנפלאות ששמעו בהתוועדות, ובודאי שהדברים החשובים הללו יגביר עוד יותר את ההוקרה וההערכה לחסידות חב"ד בעיר בית שמש.

בסיומה של ההתוועדות נערכה הגרלה בין המשתתפים על כרטיס טיסה לרבי והזוכה בגורל הוא הרב יניב כהן, שיהיה נציג הקהילה ויעתיר תפילה עבור המשך התפתחות הקהילה והמוסדות ועבור כאו"א להצלחה בגו"ר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.