מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ז 02.07.2017

חום חסידי בלונדון

בהיכל מנחם, בית כנסת של אנ"ש בגולדרס גרין לונדון, הימים הסמוכים לג' תמוז היו מלאים בהתוועדויות ושיעורים • גולת הכותרת היה הביקור של המשפיע הנודע הרב יעקב יוסף קופרמאן מקרית גת, שהגיע ללונדון במסגרת ארגון אגודת חסידי חב"ד העולמי, ששלח משפיעים לקהילות אנ"ש ברחבי תבל • לכתבה המלאה
חום חסידי בלונדון
בהיכל מנחם, בית כנסת של אנ"ש בגולדרס גרין לונדון, הימים הסמוכים לג' תמוז היו מלאים בהתוועדויות ושיעורים. גולת הכותרת היה הביקור של המשפיע הנודע הרב יעקב יוסף קופרמאן מקרית גת. הרב קופרמאן הגיע ללונדון במסגרת של אגודת חסידי חב"ד העולמי, ששלח משפיעים לקהילות אנ"ש ברחבי תבל.

במשך ליל ויום שישי, התוועד הרב קופרמאן עם התמימים בישיבה גדולה, ונתן הרצאה לבנות בתיכון ולבנים בבית ספר. לסעודה בליל שבת נתן הרב קופרמאן הרצאה מרתקת על הרבי וחב"ד ליותר מ100 איש שסעדו בסעודת שבת שמארגן הרב שניאור גליצנשטיין, מהקהילה הישראלית בגולדרס גרין.

שבת ביום, הרב קופרמאן מסר שיעור בבוקר לפני התפילה על מאמר של הרבי עם ביאור עמוק ומפליא.

סעודת שבת וההתוועדות הכנה ליום ההילולא, התחיל בשעה 1 אחה"צ והמשיך עד 7.30 בערב. בהתוועדות ישבו עשרות מאנ"ש, תמימים וילדים, שהקשיבו לדברים ברורים מהמשפיע, מבוסס על היום יום שאסור להסתפק במה שכבר יש לנו ברוחניות, אלא מחוייבים להתמסר ולהתבטל לרבי.

במקביל, באולם ליד, ישבו עשרות נשים ובנות לסעודת שבת, והרב קופרמן גם דיבר אליהם, ויותר מאוחר ישבו נשי הקהילה לשיעור והתוועדות קצרה עם מרת סמדר מורג שסיפרה על חייה המרתקים משחקנית בהולנד לדרך התורה והיהדות.

בערב, אחרי השיעור השבועי של רב בית הכנסת, הרב גדליה ליברמאן, היה שיעור עמוק בפרקי אבות עם אורח מיוחד הרה"ג אברהם הרץ מראשי ישיבת אהלי תורת ושליח בניו יארק.

ההתוועדות ג' תמוז התקיים ביום שלישי בערב. הקהילה ביקשה מהרב הרץ לבוא ולהמשיך את דיבורו משיעור בשבת ולהתוועד עם הקהילה ביום ההילולא. במשך כמה שעות ריתק הרב הרץ את עשרות אנ"ש ושלוחים שהגיעו להתוועדות עם סיפורים ודברי חיזוק ועידוד, על התקשרות לרבי ועל עוד עניני היום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.