מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ז 30.06.2017

מעל 1500 איש באירועי יום ההילולא ג' תמוז במגדל העמק

שרשרת אירועי יום ההילולא ג' תמוז שאורגנו ע"י בית חב"ד מגדל העמק בראשות הרב אליעזר פרסיה ובארגון מנהל הפעילות הרב שמואל לוינסון ובשיתוף איגוד תלמידי הישיבות מישיבת תומכי תמימים בעיר הקיפה למעלה מ-1500 מתושבי העיר והאיזור • לכתבה ולתמונות
מעל 1500 איש באירועי יום ההילולא ג' תמוז במגדל העמק
ביום ראשון ר"ח תמוז התקיים "יום פתוח" מיוחד כהכנה לג' תמוז בישיבת תומכי תמימים בעיר.
יום זה התקיים עבור מקורבי בתי חב"ד באיזור ומקורבי התמימים מ'מבצע תפילין'. השתתפו ביום זה למעלה מ-70 איש אשר צפו במראות קודש מהרבי, למדו בחברותות עם התמימים, שמעו הרצאה מיוחדת מפי הרב מנחם דוברוסקין והתוועדו עם הרב אורי גמסון.

ביום שני התקיימו התוועדויות בכ-25 בתי כנסת בעיר. תלמידי התמימים יצאו לבתי הכנסת בין מנחה לערבית ובתיאום עם גבאי בתי הכנסת קיימו התוועדות עם כיבוד ומשקה. בהתוועדויות קיימו את הוראת הרבי במכתבו הקדוש לקראת יום ההילולא יו"ד שבט "לבאר איך חיבה יתירה נודעת להם..." וסיפרו סיפורי מופתים מהרבי ועל דאגתו של הרבי לכל יהודי באשר הוא.

בהתוועדויות אלו הזמינו הבחורים את תושבי העיר להתוועדות הגדולה שהתקיימה למחרת.

האירוע המרכזי לרגל יום ההילולא התקיים ביום שלישי בערב, מוצאי ג' תמוז. ההתוועדות התקיימה סביב שולחנות ערוכים עם סעודת מצוה כיד המלך באולם המפואר של ישיבת תומכי תמימים חב"ד מגדל העמק.
אורח הכבוד היה הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת ובנו של הרב מרדכי אליהו ע"ה. ההתוועדות נפתחה בקריאת פרקו של הרבי, פרק קט"ז בתהלים ע"י הרב יוסף יצחק סגל, משפיע בישיבת חב"ד. לאחר מכן הקהל קיבל בתשואות ובשירה את אורח הכבוד הרב שמואל אליהו.

כהקדמה לנאום הרב אליהו נצפה על המרקעים סרטון מיוחד אודות קשריו של הרב מרדכי אליהו עם הרבי, בסרטון מדבר הרב אליהו על פעולותיו של הרבי בעולם על ידי למעלה מ-4000 השלוחים, על גאונותו בכל חלקי התורה, על הציפייה למשיח שהרבי החדיר בעם ישראל ועל ההמשכיות לפעולותיו של הרבי שעל ידי כך "מה זרעו בחיים-אף הוא בחיים", בסרטון נראה גם פגישתו של הרב אליהו עם הרבי.

כהמשך לסרטון עלה לדוכן הנואמים הרב שמואל אליהו. הרב דיבר אודות הקשר של אביו עם הרבי ועל קריאת הרבי אליו שהרבנים הראשיים ייצאו בקריאה ללימוד החסידות לכל יהודי, כמו כן הרב דיבר אודות דמותו הענקית של הרבי שלא ראינו כמותה דורות רבים ואמר שגדולתו של הרבי אין לשער. הרב סיפר שכשיצא יחד עם אביו זצ"ל מהרבי, אמר לו אביו "לית דין בר אנוש" (זה למעלה מבן אדם).

לאחר מכן דיבר הרב מנחם דוברוסקין, משפיע בישיבה שעורר את הקהל על התקשרות לרבי והליכה בדרכיו, והסביר שבשביל להצליח לעבוד את ה' חובה להיות קשורים לנשיא הדור.

במהלך ההתוועדות הוקרנו מראות קודש מהרבי והקהל ניגן את ניגוני הרבי יחד עם התזמורת של מוטי מיכאלי והזמר מענדי שפירא.

הנחה את ההתוועדות הרב מענדי רוזנפלד.

עזרו רבות תלמידי התמימים מהישיבה ועל כך התודה והברכה נתונה להם, ובראשם: הת' שייקי גלינסקי, הת' איציק דנן, הת' אלעזר ביטון, הת' מענדי שרייבר, הת' שניאור אפשטיין, הת' יוסי אלמליח, הת' מענדי אלימלך, וכל שאר תלמידי התמימים מהישיבה אשר רבים הם ואי אפשר לפורטם. התודה והברכה הגדולה שלוחה להם!

תודה מיוחדת למשפחת פרידמן וקייטרינג "מרכז אנ"ש" על העזרה הגדולה בארגון ההתוועדות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.