מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ז 30.06.2017

א' חסידישע פארבנגען אין טעלז סטון

גם בקרית יערים טלז סטון שמרבית תושביה מהציבור הליטאי, התקיימה בג' תמוז התוועדות חסידית סוחפת • את ההתוועדות ארגן השליח הרב מנשה הלוי שטרנפלד, שמציין בימים אלו שנה לשליחותו במקום • לכתבה המלאה
א' חסידישע פארבנגען אין טעלז סטון

בקרית יערים טלז סטון התקיימה התוועדות פעילה בארגונו של השליח המקומי הרב מנשה הלוי שטרנפלד שפועל במקום כשנה בשליחות. מדובר בקריה שרוב תושביה מהציבור הליטאי אך בתאריך כמו ג' תמוז אף אחד בקריה לא נשאר אדיש, וב"ה היתה השתתפות של כ8-0 איש. לחלק מהמשתתפים זו היתה הפעם הראשונה שהם משתתפים בהתוועדות חסידית.

ההתועדות התקיימה בהשתתפות אורח מיוחד הרב אליעזר שם טוב שליח הרבי באורוגואי שריתק את הציבור בנוגע להתקשרות לנשיא הדור ודברי תורתו, וכן סיפר על שליחותו באורגוואי.

היתה השתתפות ערה מצד הציבור, והשלוחים מהסביבה שבאו עם המקורבים שלהם הרב מנחם פרידמן מהר הדר, הרב חיים פרידלנד מנווה אילן, הרב בורנשטיין משואבה. כמה מהמשתתפים קיבלו החלטה טובה לכתוב לרבי בעיצומה של ההתוועדות.

בשעות הקטנות יותר של הלילה השתתפו הנוער שלעת אתה קצת "מחוץ למסגרת" וגם איתם היה התעוררות גדולה. האורח השליח הרב שם טוב חיזק אותם בשמירת תורה ומצות, ובהתקשרות לנשיא הדור ואמר בין היתר שפשוט הרבי 'משך אותם פנימה'.

בהמשך קמו כולם לרקוד ריקוד חסידי סוחף וחלקם גם קיבלו על עצמם להשתתף בהתוועדויות ושיעור תורה פעם בחודש עם השליח במקום הרב מנשה שטרנפלד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.