מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ז 22.06.2017

מסיבת סיום שנה"ל בבית הספר "אור מנחם" חב"ד אשקלון

שליחות בהנאה ובכבוד היו המוטיב המרכזי במסיבת סיום שנה"ל של בית הספר ממ"ד "אור מנחם" חב"ד אשקלון, שהתקיימה במתנ"ס וולדנברג ובהשתתפות תלמידי בית הספר ובני משפחותיהם ● לסיפור המלא
מסיבת סיום שנה
שליחות בהנאה ובכבוד היו המוטיב המרכזי במסיבת סיום שנה"ל של בית הספר ממ"ד "אור מנחם" חב"ד אשקלון, שהתקיימה במתנ"ס וולדנברג ובהשתתפות תלמידי בית הספר ובני משפחותיהם.

בשילוב מסך ובמה, נחשפו ההורים לעשי'ה הברוכה המתקיימת בבית הספר במהלך השנה ובעיקר לתכנית הייחודית בנושא השליחות והשלוחים של הרבי בארץ ובעולם, המשולבת עם שבעת ההרגלים לאנשים אפקטיביים של סטיבן קובי.

תלמידי כל הכיתות עלו והציגו על הבמה ובמחזה מוקרן באופן מעורר התפעלות, התלמידים היו אלו שהנחו את המסיבה כולה בחינניות רבה. ההורים נהנו מאוד וגם למדו הרבה על דרך ושיטת הלמידה המיוחדת ב"אור מנחם" .

לדברי תורה וברכה הוזמן מייסד בית הספר, השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן, בדבריו, חיזק את התלמידים להשתמש בערכים אותם הפנימו במהלך השנה ולהיות "שלוחים" בעיר אשקלון.

המשנה לראש העיר מר חי דהרי ומנהל מחלקת החינוך מר יצחק בריגה ברכו את התלמידים ואת הצוות החינוכי ובראשם מנהל בית הספר הרב דוד קסטנבאום על עשייה חינוכית ברוכה לתפארת העיר אשקלון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.