מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ז 21.06.2017

ה'תמימים' מישיבת חב"ד בנתניה ב"נאות דשא" בנהריה

התמימים מישיבת תות"ל נתניה, בראשות ראש הישיבה הרב משה אורנשטיין, שוהים עתה בבית הארחה בנהריה על מנת ללמוד מספר ימים מתוך אוירה נעימה, שלווה ופסטורלית • לצד סדרי הלימודים, מתקיימות תוכניות העשרה חינוכיות ומושקעות. בערב הראשון, לדוגמה, נחשפו התמימים, בהרצאה מרתקת, למאחורי הקלעים של מספר פרשיות, כמו הכתבה בביטאון חב"ד שהביאה לסגירתו ע"י הרבי • לסיפור המלא
ה'תמימים' מישיבת חב
התמימים מישיבת תות"ל נתניה, בראשות ראש הישיבה הרב משה אורנשטיין, שוהים עתה בבית הארחה בנהריה על מנת ללמוד מספר ימים מתוך אוירה נעימה, שלווה ופסטורלית. מרחבי דשא, בריכות ופינות חמד רבות משרות אוירה קסומה ומיוחדת. כפר נופש שלם עומד לרשותם ולשירותם.

קבלת פנים חמה ציפתה להם. רבה הראשי של נהריה הרב ישעיהו מייטליס הגיע לברך ולחזק את התמימים. לכינוס אף הגיע שליח הרבי לעיר, הרב ברוך וילהלם, ששיתף את התמימים ביחידות מופלאה שזכה לה בילדותו.

לצד סדרי הלימודים, מתקיימות תוכניות העשרה חינוכיות ומושקעות. בערב הראשון, לדוגמה, נחשפו התמימים, בהרצאה מרתקת, למאחורי הקלעים של מספר פרשיות, כמו הכתבה בביטאון חב"ד שהביאה לסגירתו ע"י הרבי.

התקיים דיון הלכתי וחסידי לגבי אופי הכתבה המדוברת. פרשיה נוספת שנידונה היא תגובה מעניינת של הרבי לפרשת קסטנר. כמו כן, דנו האם מותר לשבת במקום הרבי והכרעת הרבי בעניין, ועוד שלל נושאים מרתקים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.