מערכת COL | יום כ"ו סיון ה׳תשע״ז 20.06.2017

אימה בלוד: כדור רובה חדר לבית בשיכון חב"ד

תושב שיכון חב"ד בלוד, ניסים לוי, הופתע אמש בסביבות השעה 23:00 בלילה לשמע קול נפץ עז בביתו • לאחר סריקה מהירה הבחין בכדור רובה שחדר את קיר המבנה בו הוא שהה באותה עת, יחד עם שניים מילדיו הקטנים. "זה יכל להיגמר אחרת", הוא אומר • לדיווח המלא כתבה נוספת בנושא:• טרור בבית: כדור נורה לעבר בית של משפחה חב"דית בלוד
אימה בלוד: כדור רובה חדר לבית בשיכון חב
שיכון חב"ד בלוד (ארכיון COL) בעיגול: מקום חדירת הקליע

ניסים לוי, חסיד חב"ד תושב שיכון חב"ד בלוד, הגר בסמיכות לרחוב יוספטל המרכזי בעיר הופתע אמש בסביבות השעה 23:00 בלילה לשמע קול נפץ עז בביתו. לאחר סריקה מהירה, הוא הבחין בכדור רובה שמונח על הריצפה, ובחור שנפער בקיר המבנה הקל בו שהה, הממוקם על גג הבית.

הבוקר, הוא מספר ל-COL: "שהיתי במבנה הקל על הגג סביבות 23:00 בלילה, ושמעתי קול נפץ עז. חשבתי אולי נפל ארון בבית, או משהו דומה, סרקתי ולא מצאתי דבר. אז הבחנתי בקליע רובה על הריצפה ובחור כניסה בקיר. ב"ה קרה נס ואין נפגעים, אך זה יכל להיגמר אחרת."


מקום חדירת הקליע במבנה הקל

ניסים לוי, אב ל-11 ילדים בלעה"ר, ושניים מהם שכבו כבר במיטותיהם באותה עת, למעלה במבנה הקל. בנו בן שלוש וחצי, ובתו בת השנתיים. "הם היו ערים ונבהלו מאוד מקול הנפץ", הוא משחזר. ב"ה קרה נס ואין נפגעים, אך זה יכל להיגמר אחרת."

ניסים התקשר למשטרה, שמצידה הגיעה והחלה לסרוק את הבית לזהות האם היה ירי נוסף. המשטרה לקחה את הממצאים להמשך הבדיקה.

עפ"י השערה של תושבים בשכונה, מדובר ככה"נ בירי באוויר מאחת השכונות הערביות הסמוכות.

מסתבר, כי התופעה קיימת ומוכרת למרבה הצער: לפני כשנתיים ילד בן חמש תושב העיר לוד נפצע מכדור תועה בעת שישן בסוכה בביתו. בחג הסוכות האחרון מצאו שכנים קליעי רובה בסוכות שלהם.

לפני כשבע שנים, התפרסם ב-COL סיפורה של משפחת ר' טוביה חבקין בלוד, שכדור רובה חדר לסלון ביתם בעת שהילדים היו בדרכם לישון.

באירוע אמש, איש מבני המשפחה לא נפגע מהירי, אך תושבים מודאגים בשכונה סיפרו לנו כי תופעת הכדורים התועים כתוצאה מירי בשכונה הערבית הסמוכה הפכה למטרד, בעיקר בזמני חגים וחתונות, וכי בשנים האחרונות נמצאו מספר קליעי רובה בחניון השכונתי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.