מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשע״ז 18.06.2017

האם תאושר תכנית בנייה חדשה ברמת שלמה?

ביום רביעי צפויים לעלות לדיון בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעיריית ירושלים היתרי בנייה לעשרות יחידות דיור בשכונת 'רמת שלמה' - זאת לאחר הפיגוע הרצחני בעיר העתיקה ● ומה חושבים על כך התושבים בשכונה? ● בפנים: כל הפרטים
האם תאושר תכנית בנייה חדשה ברמת שלמה?
הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בירושלים תדון ברביעי בתכנית להקמת שלושה בניינים בני תשע קומות בשכונת רמת שלמה. מדובר בשכונה הצמודה לשכונת שועפאט בצפון העיר, בעלת צביון חרדי וגרים בה כ-17 אלף תושבים.

63 יחידות הדיור שעולות לדיון השבוע מגיעות לאחר עשרות יחידות דיור שאושרו לפני כחודשיים, ובסך הכל כ-200 יחידות דיור חדשות אושרו רק בחודשים האחרונים.

במשך שנים הדרג המדיני הקפיא את הבנייה בצפון ירושלים ובמזרחה, בהשפעת הלחץ מנשיא ארצות הברית הקודם, ברק אובמה. כעת אפשר לראות טפטופי הפשרה אך טרם נראה תכנון תכניות מאסיביות של אלפי יחידות דיור שתוכננו לשכונה זו כמו גם לשכונת גילה וגבעת המטוס העולות לסדר היום בוועדה.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי העירייה ממשיכה כל העת במתן אישורי בניה בשכונות העיר. "לא נעצור ונמשיך לקדם בכל הכח עוד ועוד יחידות דיור לכל המגזרים ובכל רחבי העיר".

נציין כי שכונת רמת שלמה מאוכלסת בקהילה איכותית של אנ"ש חסידי חב"ד. אם התכנית אכן תצא לדרך, יתכן ומדובר באופציה ריאלית למגורים עבור חסידי חב"ד ובכללם זוגות צעירים.

שוחחנו עם כמה מחסידי חב"ד תושבי השכונה שאמרו כי "מדובר בעשרות בודדות של דירות, אם וכאשר, דבר שלא ישפיע על הביקוש בשכונה.

"בנוסף, מנסיון - משלב ההבטחות לשלב המעשים הדרך ארוכה, ובפרט באזור השכונות בירושלים".

כעת לא נותר אלא לעקוב ולראות, האם אכן הדיבורים יהפכו למציאות בשטח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.