מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשע״ז 18.06.2017

'דינר' לרגל 60 שנה למוסדות "אהלי תורה" • גלריה

לכבוד סיום חגיגות ה-60 של מוסדות "אוהלי תורה", נערך 'דינר' בהשתתפות בוגרי המוסד, כשאורחי הכבוד, היו 60 בוגרים, לאורך השנים, שהשאירו חותם מיוחד במקומותיהם ומנהלים פעילות ענפה של עשיה בקהילתם. בוגרים אלו הגיעו מכל רחבי העולם לכבד ולהשתתף בערב ההוקרה המיוחד • 60 שנה למוסדות "אהלי תורה"
'דינר' לרגל 60 שנה למוסדות
צילום: שימי קוטנר, ומאיר פליסקין
לכבוד סיום חגיגות ה-60 של מוסדות "אוהלי תורה", נערך 'דינר' בהשתתפות בוגרי המוסד, כשאורחי הכבוד, היו 60 בוגרים, לאורך השנים, שהשאירו חותם מיוחד במקומותיהם ומנהלים פעילות ענפה של עשיה בקהילתם. בוגרים אלו הגיעו מכל רחבי העולם לכבד ולהשתתף בערב ההוקרה המיוחד.

כיאה למוסד שיסד הרבי, ושעם השנים הפך להיות דגל מוסדות החינוך של חב"ד בעולם כולו, הדינר היה ברמה גבוהה, והבניין כולו עבר שינוי ועיצוב מיוחד ששיקף את ההשקעה לכבוד החגיגות.

האירוע החל עם שעת הוקרה מיוחדת, בה התכנסו נכבדי הבוגרים עם חברי הסגל הבכירים, ביניהם ר' ישראל פרידמן, הרב הרשל לוסטיג, ר' אברהם גרליצקי והרב ישראל אנגל (מלמד אהוב שהגיע במיוחד מפלורידה לאירוע). את פני הבוגרים קיבל בברכה הרב יוסף רוזנפלד, מנהלו המסור של המוסד מזה 55 שנה.

במהלך המפגש היה ניתן לחוש את הקירבה, החמימות והמטרה של כולם שהתכנסו יחדיו להביע הערכה ותודה, ובסיום המפגש קיבל כל אחד מהבוגרים אות כבוד מיוחד אשר הוכן במהדורה מוגבלת בהזמנה אישית לערב זה.

את האירוע המרכזי פתח מזכירו של הרבי, הרב לייבל גרונר בהקראת המכתב המסורתי ששלח הרבי לדינר מדי שנה, והרב יוסף רוזנפלד בירך ב"ברכת כהנים". תלמיד המוסד בהווה, אוריאל שטאזד, תלמיד כיתה ז' נשא דבר תורה מיוחד שריתק את הקהל.

רגע מרגש עבר על כולם שהוקרה והנצחה מיוחדת נעשתה לזיכרו של הרב זלמן יהודה דייטש ע"ה. אשר היה חבר בוועד הנהלת המוסד ומתומכיו הגדולים לאורך השנים. הרב שמואל שיחי' ברוק, חבר וועד ההנהלה וידיד קרוב של הרב דייטש ע"ה העניק תעודת הוקרה מיוחדת לבני המשפחה אשר התייצבו כולם במיוחד.

הרב מענדל דוכמן מלוס אנג'לס קליפורניה נשא את הנאום המרכזי של הערב. הוא עורר את המסר האמיתי של מוסדות "אוהלי תורה" וקרא לכל האורחים ללמוד מ-60 בוגרי המוסד איך לקחת את החינוך והכוחות ששאבו וקיבלו בזמן לימודיהם ולהפוך עמם את כל סביבתם וקהילתם.
הרב דוכמן אף העניק הוקרה מיוחדת לכבוד הרב מיכאל ואסתר טייטלבוים, ולר' דוד ושרה דייטש, ממייסדי ומחזיקי המוסד.

את הערב הנעים החזן בעל השם העולמי - יצחק מאיר הלפגוט. אשר היפנט את הקהל בקולו הערב והחזק.

את הערב הנחה הרב נתן בלומס. מנהל הפיתוח וקשרי החוץ של המוסד, שפעל רבות לקיום הדינר והצלחתו. ביציאה מהערב קיבל כל אחד מהאורחים מתנת שי צנועה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.