מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשע״ז 15.06.2017

החגיגה המרגשת של דניאל מאפרת ומייקי מויסקונסין

מייקי ודניאל שני נערים בגיל בר מצווה. דניאל מהיישוב אפרת שבגוש עציון ומייקי ממילווקי שבויסקונסין. השבוע הם נפגשו בחגיגת בר מצווה משותפת בכותל המערבי שאורגנה על ידי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, בהנהלת השליח הרב מנחם קוטנר ● לסיפור המלא
החגיגה המרגשת של דניאל מאפרת ומייקי מויסקונסין
מייקי ודניאל שני נערים בגיל בר מצווה. דניאל מהיישוב אפרת שבגוש עציון ומייקי ממילווקי שבויסקונסין. השבוע הם נפגשו בחגיגת בר מצווה משותפת בכותל המערבי שאורגנה על ידי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

רפאל, אביו של דניאל נפצע בפיגוע דקירה לפני ששה חודשים על ידי מחבל שחדר לישוב אפרת ודקר אותו בזמן שצעד יחד עם רעייתו סמוך לביתם. באורח נס הוא ניצל מפציעה חמורה ולאחר סדרת טיפולים שוחרר לביתו (ראיון עמו פורסם לפני חודשים אחדים בגיליון 'שיחת השבוע', שם סיפר בין היתר על הקשר החם עם השליח ליישוב הרב ניסן נחשון).

מייקי ומשפחתו שמעו משליח חב"ד בויסקונסין הרב אברמי שפירא, על פרויקט בר מצווה משותפת שעשה בעבר עם מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור. הרב שפירא הציע גם להם לתת לחגיגת בר המצווה ערך חינוכי משמעותי של חסד ושמחה משותפת עם משפחה מנפגעי הטרור בישראל, ובכך להביע את התמיכה וההזדהות ואהבת ישראל.

מייקי התלהב מאוד מההצעה וסחף אחריו את משפחתו. הוא הודיע לחבריו בכיתה ובקהילה שבמקום מסיבת בר מצווה מפוארת בויסקונסין, הוא בוחר באירוע מרגש ומיוחד בכותל המערבי.

השבוע הם נפגשו לאירוע המרגש בו מייקי העניק לדניאל זוג תפילין במתנה. השליח הפועל עם משפחות נפגעי הטרור, הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד, והשליח הרב אברמי שפירא מויסקונסין, הניחו להם את התפילין כשההורים הנרגשים והמאושרים עומדים לצדם ומלווים אותם בשירה וריקודים.

לאחר מכן התקיימה סעודת מצווה משותפת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.