מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשע״ז 13.06.2017

שלוחי הרבי בחוויה מעוררת בישיבת בני השלוחים באוקראינה

במסגרת הסמינר המוצלח שהתקיים בעיר דנייפר לשלוחי הרבי מרחבי אירופה, יחד עם מקורביהם תלמידי 'כולל תורה', סרו כלל השלוחים לביקור בישיבה לבני השלוחים השוכנת בפאתי העיר דנייפר, הישיבה ששמה הולך לפניה ב"ה, ואודותיה שמעו רבות בעבר, גם אלו מן השלוחים שזהו ביקורם הראשון בהיכלי הישיבה • לסיפור המלא
שלוחי הרבי בחוויה מעוררת בישיבת בני השלוחים באוקראינה
במסגרת הסמינר המוצלח שהתקיים בעיר דנייפר לשלוחי הרבי מרחבי אירופה, יחד עם מקורביהם תלמידי 'כולל תורה', סרו כלל השלוחים לביקור בישיבה לבני השלוחים השוכנת בפאתי העיר דנייפר, הישיבה ששמה הולך לפניה ב"ה, ואודותיה שמעו רבות בעבר, גם אלו מן השלוחים שזהו ביקורם הראשון בהיכלי הישיבה.

הסיור המרשים

עשרות השלוחים, וותיקים וצעירים כאחד, התפללו תפילת שחרית בבוקרו של יום ראשון במניין הישיבה, יחד עם התמימים, והתרפקו על סדר התפילה ברצינות ובמתינות הזכורות להם מימי ישבם על ספסל הלימודים, ולאחר התפילה יצאו לסיור במרחבי הישיבה יחד עם ראשי הישיבה, הרב חיים אהרן חזן והרב אליהו חפר שיחיו.

גם השלוחים הוותיקים, מנהלי מוסדות רבים ומפוארים כשלעצמם, לא הסתירו את התפעלותם למראה 'זאל' הלימודים הרחב ומאיר העיניים, חדרי הפנימיה החדשים והמרווחים ושטחי הדשא הענקיים המקיפים את הישיבה ותורמים למנוחת הנפש של תלמידיה.

שלוחים ובני שלוחים בצוותא חדא

לאחר מכן הסבו השלוחים - בראשות חברי וועד הנהלתה הגשמית של הישיבה, הרב קמינצקי שיחי' השליח הראשי ורב העיר, והרב מאיר סטמבלר יו"ר איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה - לארוחת בוקר חגיגית יחד עם התמימים תלמידי הישיבה, ארוחה שהפכה חיש מהר להתוועדות חסידית כשהמתוועד המרכזי בה היה הרב שלמה וילהלם, השליח הראשי לעיר ז'יטומיר ומערב אוקראינה שהפליא בדבר הקמתה והצלחתה של הישיבה ב"ה, לטובת ולתועלת כלל השלוחים באוקראינה וברחבי אירופה, וציין את האווירה המיוחדת של לימוד מתוך יר"ש חסידית המקדמת את הבאים בשערי הישיבה.

לאחר מכן סקרו ראשי הישיבה, לבקשת השלוחים, את סדרי ודרכי הוראת הלימוד וההשפעה בישיבה, וענו על שאלות גם בנושא ה'מכינה' לישיבה לנערי בר מצווה, שצורפה לישיבה לפני שלוש שנים, לבקשת ולתועלת השלוחים במקומות המרוחקים בהם אין 'חדר מסודר.
יש כתובת ומענה אמיתי!

'שמענו על הישיבה דברים טובים מאוד בעבר – התבטא אחד השלוחים לאחר מכן- אך אינה דומה שמיעה לראיה. נוכחנו לדעת שיש לנו כאן כתובת ומענה אמיתי לחינוך חסידי איכותי ורמת לימודים גבוהה ללא פשרות, לילדינו, בני השלוחים. הכוחות הרבים שהושקעו כאן למען הקמת ישיבה איכותית, בהבאת צוות מלא ובעל ניסיון בחינוך והוראה מארה"ק ומנ.י., והכספים והטרחה שהושקעו בהקמת המבנה המפואר לרווחת התלמידים, מעידים יותר מכל שאכן הכוחות שהרבי מעניק לנו לחינוך ילדינו 'עלי ועל צווארי', כדבריו הק' של הרבי, יכולים לבוא למימוש בצורה הטובה ביותר, כאן בעיר בה הרבי בעצמו 'לומד בשקידה עצומה ומצליח', ותודתנו הגדולה לצוות הישיבה שמעניק לנו את היכולות הללו, ללא שנצטרך לשלוח את ילדינו הצעירים אל מעבר לים'.

ההתוועדות יכולה הייתה להמשך שעות נוספות אלא שהשלוחים הזדרזו לחזור לעיר להמשך תכנית סמינר ה'כולל תורה', כשהם לא חדלים מלהביע את התפעלותם ואת הרושם החזק שהותיר אליהם הביקור במוסד הישיבה שתחנך בעז"ה את בניהם לגדול כתמימים ושלוחים אמיתיים, כרצון ולנחת רוחו הקדושה של המשלח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.