מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשע״ז 13.06.2017

עוז והדר - מאב לבת ● טור דומע

ר' ישראל ג'רופי, אביה של הדרי, הילדה שאיחדה את עם ישראל בתפילות ובמעשים לזכותה, בפוסט כואב אך מלא אמונה ועוצמה חסידית ● כעת קורא האב לאנ"ש לקחת חלק ולהיות שותפים בכתיבת "ספר התורה של הדרי" שנכתב בימים אלו לעילוי נשמתה ● לפוסט המלא
עוז והדר - מאב לבת ● טור דומע

לפני כשמונה שנים קיבלנו מהקב״ה פיקדון יקר, קיבלנו את הדרי, ילדה קטנה וחכמה עם חיוך מתוק ושובה לב. חשבנו כמו כולם שזה פיקדון לחיים שלמים, טיפחנו וגידלנו אותה יחד עם שיבדלח״ט אחיה ואחיותיה המתוקים בנחת, בשמחה ובשלווה. ואז ביום בהיר אחד ענן שחור העיב את חיינו, בבדיקה רפואית התגלה אצל הדרי המתוקה שלנו גידול במוח והיא רק בת שלוש שנים.

ניתוח גרר ניתוח, ריצות לטובי המומחים והרופאים, טיפולים, תרופות ומה לא... בקיצור כל החבילה.

הדרי המתוקה הפכה ביום אחד מילדה רגילה שאוהבת לשיר ולצחוק, לילדה בכיסא גלגלים עם צינורות בתוך הגוף שצורכת תרופות על בסיס יומי, ילדה מוגבלת פיזית ו... עם קרחת.

אבל הדרי כמו שהדרי יודעת, לא וויתרה, היא גילתה עוז ותעצומות תוך שהיא שומרת על חוש ההומור ושמחת החיים שלה, נלחמה כמו לביאה ובחסדי השם לאחר טיפולים והקרנות הצליחה להתגבר על הגידול, אט אט היא חזרה לחיי שגרה והחיים נראו כשבים למסלולם.

הדרי התחזקה וחזרה לבית הספר, שערותיה שוב צמחו והיא הייתה הילדה הכי מאושרת בעולם כששוב הצלחנו לקלוע לה צמות בשיער.

היינו מאושרים.

עד ש... בבדיקה שגרתית כמו שעשינו אחת לכמה חודשים התברר שגידול נוסף צומח בגזע המוח של הדרי, והפעם מסוג מסוכן יותר.

שוב תרופות, טיפולים והכי חשוב תפילות, תפילות של אלפי יהודים בכל רחבי העולם שחשו שהדרי היא גם הילדה שלהם, הדרי הגיבורה שלנו הצליחה לנגוע בלבבות, השקט שלה הרעיש את העולם והחיוך המתוק והמבויש שלה כבש כל מי שרק שמע על כוח הלחימה שלה.

הסולידריות והתמיכה שקיבלנו חיזקו אותנו ואותה ונתנו לנו כח בימים הקשים להתמודד עם ההתדרדרות במצבה של הדרי.

ביום שני יא׳ בסיוון אחרי מאבק עיקש, סחוטה וחלשה בגוף, אך חזקה ואיתנה ברוח, בדיוק בשעות שכל עם ישראל התאחד בתפילה לרפואתה, כמו חיכתה שלא תתבטל תפילת הרבים, ורק אז השיבה הדרי שלנו את נשמתה לבורא, הדרי שלנו באה לעולם בחודש השמחה חודש אדר, הדרי שרצתה והתעקשה תמיד לשמור על מצב רוח שמח, שאהבה לשיר ולשמוע שירים שמחים, ממש ציוותה עלינו את השמחה, הדרי שאיחדה את עם ישראל הצליחה והיא רק בגיל שמונה שנים לעשות את מה שגדולים ממנה לא הצליחו, הדרי הקדושה והטהורה עשתה את השליחות שהוטלה עליה בצורה הטובה ביותר ועלתה במיתת נשיקה אל מקום טוב יותר, אל מקור הנשמות.

בטוח אני שהדרי שלנו עם החן המיוחד והעקשנות הנעימה שלה עומדת קרוב קרוב אל כיסא הכבוד, מגישה אל בורא העולם את אלפי התפילות והמעשים טובים של כל עם ישראל, מתחננת ודורשת גאולה שלימה.

כמאמינים בני מאמינים אנחנו יודעים שאין רע יורד מלמעלה, ה' נתן ה' לקח יהי שם השם מבורך, החזרנו לבורא עולם את הפיקדון באהבה ובכאב אין סופיים, הכאב אכן גדול, אך מתוך הכאב והצער אנחנו מתחזקים וממשיכים את האור של הדרי.

בשמי, בשם אימא ובשם כל המשפחה אני מבטיח לך הדרי להמשיך את שעשית, מבטיח להמשיך את האור שלך בעולם, אור שיאיר בעולם עד ביאת משיח אז נתראה שוב, ושוב אחבק אותך את החיבוק שכל כך אהבת לקבל.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאלפי המתפללים שנשאו תפילות לרפואתה של הדרי, ולאלפי המנחמים שעלו לביתנו לחזק ולחבק. הוכחתם שעם ישראל חי ולב ישראל חם, אין בפי מילים להודות לכולם, אני נושא תפילה שלא נצטרך יותר להתפלל על חולים ושלא נצטרך יותר ללכת לנחם הורים שאיבדו את ילדיהם.

ועוד דבר אחד - בימי מחלתה של הדרי התחלנו בכתיבת ספר תורה לרפואתה, כעת אנחנו ממשיכים בכתיבת הספר לעילוי נשמתה, ספר תורה שיכנס לבית הכנסת של קהילה שהפכה למשפחה.

אני קורא לכם, אחי וחברי היקרים, עם יקר, קחו חלק ויחד נתאחד בספר התורה המיוחד של הדרי שלנו, כך נמשיך את האור של הדרי!

 

 לחצו כאן>> וקחו חלק בכתיבת ספר התורה של הדרי!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.