מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשע״ז 13.06.2017

מחר זה מאוחר: היום ההגרלה הגדולה על כרטיס טיסה לרבי

שעות אחרונות להצטרפות: היום תיערך ההגרלה החינמית הגדולה של 'גפן בס"ד' על כרטיס טיסה לרבי • ההשתתפות פתוחה לכל חסידי חב"ד ללא עלות • לפרטים מלאים ולהרשמה
מחר זה מאוחר: היום ההגרלה הגדולה על כרטיס טיסה לרבי
הדקה התשעים ותשע. בעוד שעות ספורות תיערך ההגרלה הגדולה של 'גפן בס"ד' על כרטיס טיסה לרבי בחינם. נכון למועד כתיבת השורות, למעלה מ1000 חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ כבר הצטרפו להגרלה, וקצב המצטרפים בשעות האחרונות אינו פוסק לרגע.

המחווה הייחודית של 'גפן בס"ד' אשר במסגרתה נערכת הגרלה על כרטיס טיסה לרבי, ללא דמי השתתפות, פתוחה לכלל חסידי חב"ד וזאת ללא צורך ברכישת ביטוח או בהצטרפות לסוכנות הביטוח גפן בס"ד.

לדברי שלומי גפן בעל סוכנות 'גפן בס"ד': "לאור ההיכרות והפעילות רבת השנים עם חסידי חב"ד, החלטנו להעלות את המודעות לביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש בדרך חווייתית שמתחברת לערך החב"די החשוב של נסיעה לרבי. התגובות החמות שאנו מקבלים מהקהל הרחב של חסידי חב"ד, מעידות שבחרנו בפעילות נכונה מתוך הבנה בצרכי קהילת חסידי חב"ד"
כאמור, ההגרלה הינה חלק מהשקת ביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש, שמעניק את הפוליסה עם הכיסוי הבריאותי הנרחב ביותר, זאת לצד תנאים מיוחדים ופרמיה נמוכה בצורה מפתיעה.

במסגרת המבצע, מוזמנים ציבור אנ"ש ובני משפחותיהם (מעל גיל 18), לענות על השאלה "מה היתרונות של ביטוח בריאות קולקטיבי לאנ"ש?", להשאיר פרטים ומיד נכנסים להגרלה על כרטיס טיסה לרבי.

המבצע מיועד לכל אנ"ש בארץ ומאפשר להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה לרבי בחינם, גם אם בפועל לא הצטרפו לביטוח הבריאות הקבוצתי של אנ"ש.
ניתן לרכוש כרטיס להגרלה השניה ב 140 שקלים. לפרטים: 077-4447777

כנסו להגרלה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.