מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ז 09.06.2017

הסטים אזלו. אחרי החגים: יודפס מחדש ויגויסו תורמים

כשראשי 'ועד הנחות בלה"ק' יצאו השבוע במבצע הוזלה מיוחד, לרכישת הסט המלא של 60 ספרי ההתוועדויות של הרבי, הם נתנו מרווח זמן של חודש ימים בכדי להשתתף במבצע • אולם מבול הרכישות שהתבצע, מכל פינה בעולם, במהלך שלושת היממות מיום שני בערב עד יום חמישי בערב, הותיר אותם בהלם • הרב חיים שאול ברוק ל-COL: "נשתדל אחרי החגים, לגשת להדפסה חדשה, ולגייס תורמים חדשים" • הסטים אזלו
הסטים אזלו. אחרי החגים: יודפס מחדש ויגויסו תורמים
אילוסטרציה
צלצול הטלפון לא פסק במשך 72 שעות! במשרדי בית ההוצאה לאור של תורת הרבי בלשון הקודש, 'ועד הנחות בלה"ק' ששם לו למטרה להנגיש את כל תורתו של הרבי! שנאמרה על ידו במשך כל ימי חייו, לציבור הרחב בצורה ערוכה ומסודרת, בלשון הקודש.

מבצע ההוזלה המיוחד, בו ניתנה אפשרות לרכוש סט של שישים ספרים במחיר של 440 $ בלבד, היכה גלים בשדרות רחבות של לומדי ומעייני תורת הרבי. מד הרישום המקוון גבה ללא הפסקה, הטלפונים במוקדי המכירה בכפר חב"ד ובקראון הייטס לא פסקו מלצלצל.

תלמידי התמימים התקשרו נרגשים להוריהם מהיכלי הישיבות, וביקשו למשוך את הפקדונות שלהם על מנת לזכות לקבל לידיהם אוצר בלום זה, של אלפי שיחותיו והתוועדויותיו הק' של הרבי. הצימאון האדיר של אנשים ונשים, מכל שכבות הציבור ומכל החוגים, הביא לשטף האדיר שהכה בהלם גם את ראשי המוסד.

כאשר גויסו הנדיבים בעם, להוזיל מהונם על מנת לסבסד את הרכישה כדי להקל את האפשרות לקנות את הסט הגדול, הוחלט על הדפסה של סטים רבים, תוך מתן זמן של חודש ימים לממש את הרכישה המסובסדת. אולם ביום חמישי, בשעה 5 בערב לפי שעון ניו יורק, אזלו הסטים לגמרי.

הרב חיים שאול ברוק, מנהל המוסד, נשמע נרגש במיוחד: "זכינו לראות בעיני בשר במהלך שלושת הימים והלילות הללו, את החיות וההתלהבות של חסידים ושל יהודים מכל הגילאים והסוגים מתורתו של הרבי. ועוד יותר מכך, זכינו לראות כיצד הרבי ממש משפיע מחסדו וטובו ומעורר את הצימאון בכדי להרוותו בטל מים חיים, באופן של 'עד מהרה ירוץ דברו' שלא היה כדוגמתו בעבר.

"לאור הביקוש הרב, והאלפים שמתחננים ממש לקבל לידיהם את הסט. אנו נשתדל לאחרי חודש החגים ה'תשע"ח הבעל"ט, לאחר שהסטים שנמכרו כעת יגיעו מבית הדפוס לבתי הרוכשים. לגשת להדפסה חדשה, ולגייס תורמים חדשים שיהיו השותפים שלנו לתת להמונים את האפשרות למלאות את בתיהם באורה זו תורה, תורת מנחם.

"לבד ממוקדי ההפצה והחלוקה, בקה"ת בכפר חב"ד ובמשרדי לה"ק בקראון הייטס. יישלחו הסטים לאלו שהזמינו גם משלוח בתוספת תשלום. וכן יצאו משלוחים מאורגנים למדינות: אוסטרליה, צרפת, רוסיה ואוקראינה, וכעת מתארגנים לקבוצות בעוד כמה מדינות באירופה וכיו"ב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.