מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ז 08.06.2017

בנות 'אהלי יוסף יצחק' בקריית גת חגגו בת מצוה שלא תשכח

מי היא קרולינה? ומה הקשר שלה למרי? • בי"ב בסיוון חגגו בנות כיתה ו' בבית ספר "אהלי יוסף יצחק" בקריית גת את חגיגת בת המצווה המרכזית, כאשר שיאו של הערב היה בהצגה שהעבירה מסר - צניעות אמתית מהי ומי היא בת מלך • העלילה נבנתה מקטעי דרמה איכותיים ומקצועיים של חיבור עבר והווה ובשילוב של מסך ובמה • בת מצוה בקרית גת
בנות 'אהלי יוסף יצחק' בקריית גת חגגו בת מצוה שלא תשכח

בי"ב בסיוון חגגו בנות כיתה ו' בבית ספר "אהלי יוסף יצחק" בק. גת את חגיגת בת המצווה המרכזית.

סביב שולחנות ערוכים בכל טוב שמעו האימהות והאורחות דברי ברכה של ראש העיר מר אבירם דהרי והרה"ח ר' מאיר ואזנה נציג חב"ד בעיריה ומהנהלת מוסדות חב"ד בעיר- אשר כיבדו בנוכחותם.

במשא דבריהם הם דברו על משמעות "שלהבת העולה מאליה" והמעלה של בת המצווה. מר אבירם שיבח את העשיה החינוכית הרבה של בית הספר ואת תרומתו לקהילה ולכלל העיר וכן, ציין את שמחתו הרבה על התפתחות כלל מוסדות חב"ד – ובמיוחד תהליך סיום בניית מבני הגנים החדשים.

מנהלת בית הספר הגב' חני פרסמן תיארה את תהליך ההכנות של הבנות לערב זה כתהליך של מסע התבגרות וסיימה באיחול כי הכוחות והיכולות הרבות שהתגלו אצלן במהלך ימי ההכנה יחד עם המסר העוצמתי הטמון במופע, יסייעו להן להיות בנות יראות שמים המהוות דוגמה חיה לכל הסביבה.

הבנות בטאו את כשרונותיהן הרבים בנגינה וריקוד . כאשר שיאו של הערב היה הופעה של הצגה שנכתבה במיוחד עבורן ע"י הגב' חיה ברכה שאול – בהצגה הועבר המסר - צניעות אמתית מהי ומי היא באמת בת מלך. העלילה נבנתה מקטעי דרמה איכותיים ומקצועיים של חיבור עבר והווה ובשילוב של מסך ובמה.

בסיום הערב כל תלמידה קבלה חת"ת עם שמה חרוט עליו.

תודה למחנכת המורה הני אלישביץ שהתמסרה לכל התכנון, הארגון וניהול הערב, לוועד ההורים ובראשו הגב' איילת עוזרי, למורה מיכל בס על קטעי הנגינה לגב' חיה ברכה שאול על הכתיבה ועל ההפקה המקצועית והבלתי מתפשרת לחני קנלסקי על כל קטעי ההסרטה והעריכה ולכל המסייעות הרבות שהובילו לערב בלתי נשכח זה.

תודה למרכז מעל"ה על סיוע בסבסוד הערב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.