מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ז 08.06.2017

לכבודה של תורה: מעמד להופעת כרכים ד' וה' ב"הרמב"ם השלם"

בהתרגשות רבה התקבלה הידיעה בתוך קהל לומדי הרמב"ם ומוקירי התורה, על קיום המעמד לרגל הופעת הכרך החמישי והשישי בסדרת "הרמב"ם השלם", על פרקים יב-יג יד-טו מהלכות שבת • העורך הראשי של הפרוייקט, הינו הגה"ח הרב שלום דובער הלוי וולפא • אורח הכבוד באירוע: הראשון לציון הרה"ג משה שלמה עמאר רבה הראשי של ירושלים • כל הפרטים
לכבודה של תורה: מעמד להופעת כרכים ד' וה' ב
הגה"ח הרב שלום דובער הלוי וולפא, לצד הראשל"צ רבה של ירושלים הגר"ש עמאר במעמד לרגל הו"ל של כרך קודם בסדרת "הרמב"ם השלם" (ארכיון COL)


בהתרגשות רבה התקבלה הידיעה בתוך קהל לומדי הרמב"ם ומוקירי התורה, על קיום המעמד הנכבד לרגל הופעת הכרך החמישי והשישי בסדרת "הרמב"ם השלם", על פרקים יב-יג יד-טו מהלכות שבת.

הרמב"ם השלם הינו פרוייקט תורני עתיר מימדים, כאשר על כל הלכה ברמב"ם מוצגים בפני הקורא מקורות הדברים בדברי חז"ל, הדעות השונות בביאור הסוגיא, ועד ההלכה למעשה מדברי גדולי הפוסקים, כאשר הכל ערוך בשפה קריאה ברורה וקולחת. כמובן שמובאים ומבוארים היטב חידושיהם של אדה"ז בשו"ע וקונטרס אחרון, רבינו ה"צמח צדק", וכ"ק אדמו"ר בלקוטי שיחות ואגרות קודש וכו'.

עורכי הפרוייקט חברי כולל "אהל מייטא" בעירנו ביתר, הינם תלמידי חכמים מופלגים משכמם ומעלה, כאשר העורך הראשי המכוון מנווט ומדריך, הינו היוזם הגה"ח הרב שלום דובער הלוי וולפא שליט"א.

המעמד יתקיים ביום ב' פרשת שלח באולמי "בית ישראל" רחוב עזרת תורה 18 בירושלים, בהשתתפות רבנים גדולי תורה ומוקיריה, ליד שולחנות ערוכים. אורח הכבוד הגאון הגדול הראשון לציון מוה"ר משה שלמה עמאר שליט"א, רבה הראשי של ירושלים.

מההנהלה נמסר, כי כוללים העוסקים בהלכות שבת, יוכלו לקבל במקום, או להרשם לקבלת ששת הכרכים של "הרמב"ם השלם" שיצאו עד עתה. זאת בתרומת הרה"ח הנגיד ר' שלום בער דריזין שי'.

האירוע ישולב עם סעודת שבע ברכות, לחתונת וולפא-הרשקופ, שתתקיים בע"ה ערב קודם לכן בכפר חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.