מערכת COL | יום י"ב סיון ה׳תשע״ז 06.06.2017

הכינוס השנתי לכבוד הילולת דוד המלך

כמדי שנה בשנה נערך ביום אסרו חג השבועות, הכינוס המסורתי וסעודת המצווה של ארגון "חברת תהלים העולמית", המתקיים מזה שנים רבות במבנה קברו של דוד המלך ע"ה בהר ציון שבירושלים העתיקה ● יומא דהילולא רבא של נעים זמירות ישראל דוד מלכא משיחא, שנסתלק ביום שני דחג השבועות ● לכתבה המלאה ולתמונות
הכינוס השנתי לכבוד הילולת דוד המלך
כמדי שנה בשנה, נערך ביום אסרו חג השבועות, הכינוס המסורתי וסעודת המצווה של ארגון "חברת תהלים העולמית", המתקיים מזה שנים רבות במבנה קברו של נעים זמירות ישראל דוד המלך ע"ה בהר ציון שבירושלים העתיקה, לרגל יומא דהילולא רבא של נעים זמירות ישראל דוד מלכא משיחא, שנסתלק ביום שני דחג השבועות.

חברת התהלים העולמית, נוסדה לפני 75 שנה בדיוק, ע"י הוד כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, וייסודה היה נדבך חשוב בשורת צעדים שמימיים אותה נקט בעיצומה של מלחמת העולם השנייה, בימי השואה האיומה, כאשר מכת הרג וחרב ואבדן המיטה חורבן איום ונורא על קהילות ישראל. מרטיט לשוב ולקרוא את האיגרת שנכתבה אז בידי הרבי הריי"צ ברגש ובדמע: "בתפילותיהם, תהילות נעים זמירות ישראל, יגנו על בני ישראל ויפעלו בעד ניצחון היושר והצדק ולהקלת חבלי משיח".
בשנת תש"נ, לפני 27 שנים, הוחזרה העטרה ליושנה בהוראתו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש נ"ע, אשר הורה להנהלת "כולל חב"ד" לחדש את פעילות חברת התהלים למען עם ישראל, ומני אז מתקיים באופן קבוע מניין של חברים קבועים, חסידים ואנשי מעשה מיקירי ירושלים, האומרים מדי יום ביומו את כל ספר התהלים במתינות, ומזכירים את שמות הנזקקים לישועה בדבר ישועה ורחמים.

הכינוס השנתי נערך באולם הסמוך למתחם ציון קדשו של דוד המלך ע"ה, בהשתתפות הגה"ח רבי זאב דב סלונים שליט"א - חבר בי"ד רבני חב"ד ורב מרכז ירושלים ת"ו, המשפיע החסידי הרה"ח ר' טוביה זילברשטרום, הרה"ח ר' משה צבי היילפרין, הממשיך את מסורת אביו רב שכונת בית ישראל בירושלים הגה"ח רבי שמואל אלעזר היילפרין ע"ה, ונציג הנהלת כולל חב"ד ומנהל חברת התהלים הרה"ח ר' משה שמואל דייטש.

הדוברים כולם העלו על נס את הזכות הגדולה של החברים בחברת תהלים העולמית, יחד עם האחראי היקר הרה"ח ר' אפרים פרוס, השוקדים בנאמנות מדי יום בקביעות ובכל מזג אוויר, לאמירת התהלים לזכות ולישועת כלל ישראל, ותודה מיוחדת הובעה להר"ר שמואל מנדלסון על סיועו בארגון הכינוס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.