מערכת COL | יום י"א סיון ה׳תשע״ז 05.06.2017

תמרור אזהרה: מפסיקים להמר בבריאות שלכם (פ)

עוד אב משפחה שהתמוטט בעבודתו ולא היה לו ביטוח רפואי, זה עוד משפחה שנקלעה למצוקה כלכלית • חייבים לעשות הכל ולהבטיח את עתיד היקרים לנו! • מה מספקים הביטוחים הרפואיים ואיך ניתן להוזיל עלויות באמצעות הביטוח הקולקטיבי לחסידי חב"ד? • לפרטים מלאים
תמרור אזהרה: מפסיקים להמר בבריאות שלכם (פ)
צילום: איחוד הצלה
ר. פלד
"משגיח כשרות התמוטט בפולין, מצבו קשה", "החמרה במצב בריאותו של משגיח הכשרות שהתמוטט בפולין", זעקו הכותרת באתרי החדשות החרדים השבוע.

סיפורו הכואב של משגיח הכשרות מערד הרב שמעון סגל, שהתמוטט בפולין ללא ביטוח רפואי, הוא תמרור אזהרה בשביל כל אחד. "היות ולא היה לו ביטוח רפואי, העברתו לישראל התעכבה בגלל בעיות כלכליות ובני משפחתו פתחו קרן לגיוס כספים", נכתב באתרים.

הסיפור הקשה של משגיח הכשרות, מתחבר לרצף האסונות הקשים שפקדו בתקופה האחרונה את קהילות חב"ד השונות, ואיחדו את משפחת אנ"ש כולה בגיוס סיוע ליתומים והאלמנות. קשה לפספס את הקמפיינים הכואבים מכפר חב"ד, קרית מלאכי, מגדל העמק וקהילות אחרות לא עלינו. אי אפשר לעמוד מנגד כשעוד משפחה איבדה את האב ועוד ילדים יתומים שלא יזכו לראות את אמא שלהם. הקמפיינים נגעו בלבבות וכל אחד נרתם לעזור לפי יכולתו.

במדינת ישראל כיום, מצב מערכת הבריאות הציבורית רחוק מלהיות מצויין. ביטוח הבריאות הסטנדרטי, הוא טוב למצבי שגרה רגילים, כל עוד המצב הבריאותי תקין ב"ה, אך לצערנו המקרים הרבים מוכיחים שלא לעולם חוסן. הבעיות מתחילות במקרי חירום, כאשר מתגלה מחלה קשה ואפילו כאשר רוצים שליטה על הרופא המטפל, על קיצור תורים ועל קבלת הטיפול הטוב ביותר.

כמה עולה להבטיח את בריאות המשפחה?
יותר ויותר אנשים מבינים, שכדאי ומומלץ לשלם סכום חודשי נוסף, כדי ליהנות מהגנה כלכלית ושקט נפשי במקרה של קטסטרופה רפואית. למען האמת, לא רק במקרים קיצוניים, אנחנו נאלצים להשתמש בביטוחים הפרטיים. ככל שמתבגרים, הגוף נוטה להיחלש ומאבד את ההגנה הטבעית נגד מחלות ושאר מרעין בישין שלא נכללים בביטוחים הבסיסיים, או שנכללים בצורה חלקית.
לצערנו, רבים באנ"ש מעדיפים להדחיק את העיסוק בתרחישים לא נעימים שעלולים לקרות ל"ע לכל אחד, אך הוויתור על ביטוח בריאות בשל העלות החודשית – מחזיקים מעמד עד שהקטסטרופה מגיעה. ואם רק מסתכלים על המשפחה והסביבה הקרובה, מבחינים מיד שהמצב האידיאלי הוא שברירי שעלול להתהפך חלילה בכל רגע נתון.

המתנה הביטוחית המשתלמת לציבור אנ"ש
עולם הביטוחים, הוא עולם תחרותי מאוד. גופים עם הרבה עובדים כמו חברות גדולות, רוכשות עבור העובדים שלהן, ביטוח קולקטיבי. ביטוח קולקטיבי הוא ביטוח בריאות קבוצתי המכליל כמות מבוטחים גדולה, תחת פוליסה אחידה.

לביטוח הקולקטיבי שני יתרונות עיקריים: א. הפרמיה זולה במיוחד עם פערים של 50% בין הביטוח הקולקטיבי לביטוחים הפרטיים, בגלל היעדר עלויות שיווק, מה שמאפשר לשווק פוליסות זולות במיוחד. ב. ביטוח שמכסה סעיפים נרחבים יותר, אפשרות לקבלת כיסויים נוספים ללא תשלום ומעמד משופר מול חברת הביטוח, זאת בגלל כמות החברים הגדולה, המבוטחים בביטוח קולקטיבי שמהווים כוח צרכני בעל השפעה רבה.

לסיכום: כשמצד אחד ניצבים הסיפורים על עוד אסונות קשים ל"ע והידיעה שאפשר לדאוג למשפחה ולהשיג שקט נפשי, ומצד שני עלות שולית של עשרות שקלים בודדים בחודש, ביטוח בריאות קולקטיבי הוא מצרך חובה לכל משפחה. והעיקר שנהיה בריאים!


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.