מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ז 04.06.2017

נחתם בהצלחה רבה סמינר החג של 'התקשרות'

נחתם בהצלחה רבה סמינר חג השבועות של עמותת התקשרות במלון המפואר ניר עציון. הסמינר שהתחיל כבר ביום שני, נמשך עד צאת החג. המשתתפים נהנו מאווירה יהודית חסידית פנימית, שיעורים, הרצאות והתוועדויות סביב השעון עם מיטב המרצים: הרב מיכי יוספי, ד"ר יחיאל הררי, הרב ניר ונעמה מנוסי, הד"ר שמחה לייבוביץ ועוד, לצד סעודות חג מלאות כל טוב גשמי ורוחני והמון רגעים קטנים ויפים • לדיווח המלא
נחתם בהצלחה רבה סמינר החג של 'התקשרות'
נחתם בהצלחה רבה סמינר חג השבועות של עמותת התקשרות במלון המפואר ניר עציון. הסמינר שהתחיל כבר ביום שני, נמשך עד צאת החג. המשתתפים נהנו מאווירה יהודית חסידית פנימית, שיעורים, הרצאות והתוועדויות סביב השעון עם מיטב המרצים: הרב מיכי יוספי, ד"ר יחיאל הררי, הרב ניר ונעמה מנוסי, הד"ר שמחה לייבוביץ ועוד, לצד סעודות חג מלאות כל טוב גשמי ורוחני והמון רגעים קטנים ויפים.

על אף שהקהל היה מגוון מאוד, האחדות וההרגשה הביתית הורגשה כל הזמן. מרווקות צעירות בנות 20, דרך זוגות נשואים בתחילת דרכם, משפחות וגם אנשים מבוגרים, מכאלו שפעם ראשונה באו להיזכר מה זה יהדות, לשוחרי רוחניות שרוצים לטעום טעם של שורשים, אנשים בתחילת תהליך התשובה, בעלי תשובה שרוצים לעשות עוד צעד ועד כיפות סרוגות שמחפשים את החום של תורת החסידות.

אחד הסודות להצלחת הסמינר זה צוות המדריכות בראשות גב' בטי שמעונוביץ' אשר העסיקו את הילדים בתכנים עשירים סביב השעון.

הדבר המדהים הוא, שכולם, אבל כולם יצאו בהתלהבות. התגובות המרגשות, שקיבלנו מכולם, השאירו אותנו בלי ספק שכאן היה משהו מיוחד: "איפוה הייתם 30 שנה...?", "עכשיו הבנתי מה הדרך שלי...", "אני רוצה ללמוד הרבה, אני מרגיש שיש כאן אמת", "התחזקנו מאוד ונעביר את זה בבית", "עכשיו אני מבינה מה בעלי מתלהב כל כך מחב"ד".

אין ספק, עבדנו קשה, אבל ראינו במוחש, שההצלחה היתה הרבה מעבר למה שהשקענו. ראינו השגחה פרטית בגלוי והברכה של הרבי פעלה נפלאות כרגיל...

השליח הרב עמי ברעם מנהל העמותה מבקש מכאן להודות לכל הצוות המסור שעבד ימים ולילות במסירות גדולה.

בעמותת התקשרות לא נחים לרגע וכבר עסוקים בארגון סמינר הקיץ שיתקיים בע"ה בסוף חודש תמוז במלון כינר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.