מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ז 04.06.2017

ביוזמת כולל חב"ד: רבבות ערכות חולקו לעולי הרגל

המבצע נחתם בהצלחה: לרבבות עולי הרגל בחג השבועות חולקה ערכת מזון אישית ובה עוגות ושתיה, ביוזמת ארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד' ● קריאת הרבי הגיעה לעשרות אלפים: על כל אריזה הודפסה קריאת הרבי להביא את הילדים לבית הכנסת לשמיעת עשרת הדברות ● חלוקת הערכות האישיות אפשרה נטילת 'צידה לדרך' וכך גם כאשר השמש קופחת יכלו עולי הרגל לעצור, ללגום שתייה קרה, לנוח, לטעום מהעוגות המשובחות ולאזור כוח להמשך הדרך עד לביתם ● תיעוד מערב החג ● לסיפור המלא
ביוזמת כולל חב
המבצע נחתם בהצלחה. לרבבות עולי הרגל בחג השבועות חולקה ערכת מזון אישית, ובה עוגות ושתיה, ביוזמת ארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד'.

שעות אחדות בטרם הכנס החג, נכנסו בשערי הכותל המערבי משאיות הקירור של 'כולל חב"ד', בהם אוכסנו רבבות הערכות. במקביל, שלט ענק ומרהיב עין נתלה על בניין המוצב מול הכותל, המכריז: "קידושא רבא - שבועות תשע"ז". כמיטב המסורת במהלך השנים, 'כולל חב"ד' מזכה את המוני העולים לשריד בית מקדשנו ב"קידושא רבא", באמצעות חלוקת מיני מאפה ושתיה קרה, המאוכסנים במוקדי קירור מיוחדים מערב החג. לשירות העולים, מוצבים עשרות "עמדות קידוש" בהן ניתן לקדש על היין.

ממש כנקדימון בן-גוריון בשעתו, שדאג להכנת בורות מים קרים משיבי נפש לכל עולי הרגל שנהרו אל בית המקדש – כך גם כיום, 'כולל חב"ד' דאג לעמך בית ישראל הגומעים ברגליהם את רחובות ירושלים ובבואם למקום הקודש והמקדש בעיצומו של חג השבועות – המתינה להם "ערכה אישית" משיבת נפש.

השנה, לראשונה, לצד מיני המאפה ובקבוקי השתייה, תורפה לכל ערכה עוגת גבינה אישית.
בימים שקדמו לחג השבועות, עמלו במפעל האריזה הגדול של 'כולל חב"ד', מסביב לשעון, באריזת הערכות האישיות, באמצעות עשרות מתנדבים מכל רחבי הארץ.
חלוקת הערכות האישיות, אפשרה נטילת 'צידה לדרך' וכך גם כאשר השמש קופחת יכלו עולי הרגל לעצור, ללגום שתייה קרה, לנוח, לטעום מהעוגות המשובחות ולאזור כוח להמשך הדרך עד לביתם.

על כל אריזה, תחת לוגו 'בית התבשיל אשל ירושלים' המופעל על ידי ה'כולל', הודפסה קריאתו של הרבי: בנינו ערבים בעדינו - לאסוף את הילדים והטף לשמיעת עשרת הדברות בבית הכנסת בשעת קריאת התורה בחג השבועות. קריאה זו, על עשרות אלפי האריזות, הביאה את קריאת הרבי להמוני בית ישראל.

החלוקה הגדולה לעולי הרגל התאפשרה באמצעות שיתוף פעולה עם הקרן למורשת הכותל המערבי, בסיוע רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ.

משפחות קאהן, רנר, לצד 'קרן מרומים', פרשו השנה את חסותם על החלוקה ההמונית. חברת 'האחים חמוי', בראשות יגאל חמוי, תרמו את מוקדי הקירור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.