מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ז 04.06.2017

מחר בצהרים: מסע ההתרמה השנתי של 'כולל תורה' יוצא לדרך

'כולל תורה' מפעיל 120 סניפים בכל רחבי מדינות חבר העמים ואירופה ● בכל אחד מהסניפים מתקיימים שיעורים יומיומיים בגמרא, שו"ע, שיחות הרבי ומחשבת היהדות ● שיעורים נפרדים ומקבילים לנשים ● כל אחד מהלומדים מקבל מלגה חודשית קבועה ● זה הזמן לתרום ל'כולל תורה' ולהוסיף עוד לומדים ועוד סניפים ● כל תרומה תוכפל מיידית פי 4 ● לפרטים מלאים
מחר בצהרים: מסע ההתרמה השנתי של 'כולל תורה' יוצא לדרך
זה מתחיל מחר (שני) בצהרים. ב-24 השעות המסיימות את ימי התשלומים של חג השבועות, זמן מתן תורתנו: קמפיין ההתרמה השנתי של רשת 'כולל תורה' יוצא לדרך.
במשך המעת-לעת של י"א-י"ב בסיון יערך במלוא ההיקף מסע התרמה חובק עולם, בכל תפוצות העולם היהודי, במטרה אחת: לחזק ולמנף את הפעילות היומיומית של רשת 'כולל תורה', על 120 סניפיה בכל רחבי מדינות חבר העמים ואירופה.
רשת 'כולל תורה' הוקמה לפני יותר משלוש שנים במטרה לצקת תוכן תורני ומוחשי לתנופת הקירוב ומהפכת היהדות של שלוחי הרבי במדינות חבר העמים ובאירופה. במסגרת זאת מפעיל 'כולל תורה' מערך של 120 סניפים ב-120 ערים ומקומות יישוב של קהילות יהודיות. בכל אחד מסניפי כולל תורה, מתכנסים מדי יום ביומו עשרות יהודים מקומיים למערך לימודים אחיד ומגובש, בהתאם לספרי לימוד שמעובדים ונערכים בידי טובי תלמידי החכמים ואנשי המקצוע במגוון מקצועות קודש: גמרא, שולחן ערוך, חסידות, שיחות הרבי ומחשבת היהדות.
השיעורים היומיומיים נמסרים מפי השלוחים רבני הקהילות המפעילים הלכה למעשה את כל אחד מסניפי 'כולל תורה' במקומותיהם. הרבנים, מגידי השיעורים, מסתייעים לשם כך בספרים מיוחדים המופקים במיוחד עבורם, עם חומרי עזר והסבר נרחבים. ספרי הלימוד לתלמידים כמו למגידי השיעורים, במהדורות מושקעות ומפוארות, מופקות מדי חודש בחודשו, לאלפים, על ידי רשת 'כולל תורה'.
פעילות תורנית נפרדת ומקבילה נערכת על ידי השלוחות בקרב הנשים, עם מקצועות קודש לימודיים מתאימים להעשרת הידע התורני של אם בישראל.
כל אחד ואחת מהמשתתפים הקבועים של 'כולל תורה' מקבלים מלגה חודשית נדיבה שגם מבטיחה את ההשתתפות העקבית והפעילה שלהם, מדי יום ביומו, וגם מסייעת בידם לכלכל את עצמם ואת בני ביתם בכבוד.
רבות מספור הן עדויות השלוחים רבני ומנהיגי הקהילות על התנופה האדירה שמחוללת רשת כולל תורה. מדובר בלא פחות ממהפך דרמטי שמתחולל בחיי אלפי נפשות יהודיות, שעד לא מכבר היו רחוקות כרחוק מזרח ממערב מכל זיק של חיי תורה ומצוות פעילים וכעת, בזכות לימוד התורה היומיומי והאינטנסיבי, הפכו ליהודים יראים ושלמים, המקפידים על קלה כבחמורה עד כי כל רואיהם יכירום כי הם בנים נאמנים לעם היהודי. המהפכה הזו משליכה מיידית על בתיהם, ילדיהם כמו גם רבים מספור שבאים עמם במגע ומבקשים גם הם לטעום מהאור כי טוב הוא.
"לפי המציאות בשטח", אומרים מנהלי רשת 'כולל תורה', הרב משה וובר והרב בן-ציון ליפסקר, "אנו מוצפים בבקשות מכל 120 הסניפים, להרחיב את השורות ולצרף עוד תלמידים. במקביל, רבים הם המחוזות והערים, שדבר ההצלחה האדירה של אימפריית 'כולל תורה' הגיע לידיעתם וגם הם מבקשים להקים סניפים חדשים. צריך לראות בעיניים את מה שמתחולל בכל אחד מהסניפים כדי להבין שאי אפשר להישאר אדיש אל מול בקשות כאלו. כדי שתהיה לנו היכולת להוסיף עוד תלמידים בכל אחד מסניפי 'כולל תורה' ולהקים עוד סניפים – אנו זקוקים לעזרה של כל אחד ואחת שגורל עתידם הרוחני והאישי של אחינו בני ישראל יקר לו".
בהנהלת 'כולל תורה' מדגישים כי ההוצאות הרבות כרוכות אך ורק בהפעלה הישירה של הרשת: מלגות לכל אחד ואחת מהמשתתפים הרשומים הקבועים, שכר למרצים מיוחדים שפוקדים בתכיפות קבועה את סניפי 'כולל תורה', הפקת חומרי לימוד באיכות גבוהה ובקביעות, מדי חודש בחודשו.
ההתרמה, כאמור, נפתחת מחר בצהרים ונדיבי עם הבטיחו מראש: כל תרומה שתתקבל לכולל תורה במסגרת מסע התרמה זה, תוכפל פי 4.
פרטים מדויקים על הדרך להירתם ולתרום מיידית לטובת 'כולל תורה' – יפורסמו בשעות הקרובות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.