מערכת COL | יום כ"ח אדר א ה׳תשס״ה 09.03.2005

בנות רמת אפעל ביקרו בכפר-חב"ד

אל קבוצות המבקרים הרבות הפוקדות מידי שבוע את כפר-חב"ד, הצטרפה השבוע קבוצת בנות מהישוב רמת אפעל שביקרו בכפר-חב"ד והשתתפו במפגש ייחודי ומרתק עם בנות בית הספר 'בית רבקה' שבכפר-חב"ד. הבנות פגשו בבנות גילן ושוחחו עימן על המשמעות היהודית של ה'בת-מצווה'. הורי הבנות שיחגגו השנה בת-מצווה ביקשו מצעירי-חב"ד להכיר מקרוב את כפר-חב"ד, לפגוש בנות גילן ולשוחח עימן על המשמעות היהודית של ה'בת-מצווה'. המפגש אורגן על-ידי צעירי חב"ד, המארחים בכפר-חב"ד קבוצות רבות, מכל גווני האוכלוסייה כל ימות השנה. רק בחודש האחרון ביקרו בכפר-חב"ד קבוצת חיילים מאגף כח אדם בצה"ל, חיילים במכינות צבאיות, וקבוצות רבות נוספים. מפגש דומה לבני בר-מצווה ברמת אפעל נערך לפני כשנה בכפר-חב"ד, אף הוא ביוזמת קבוצת הורים מהישוב. המפגש היה מוצלח ונערי הבר מצווה שמחו על המפגש המרתק עם בני גילם מכפר-חב"ד.
בנות רמת אפעל ביקרו בכפר-חב
המפגש אורגן על-ידי הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף פעילות ושיעורים בצעירי חב"ד, המארח בכפר-חב"ד קבוצות רבות, מכל גווני האוכלוסייה כל ימות השנה. הבנות חולקו לקבוצות קטנות, קיימו דיון משותף בשורת נושאים אקטואליים, הכירו את מנהגי יום ההולדת שהונהגו על-ידי הרבי מליובאוויטש, והכינו מלאכות יד: פמוט להדלקת נרות שבת, שהוכנו על-ידי מחנכות כיתה ו' ב'בית רבקה' בראשות המנהלת הגב' ברוריה הולצמן. הפעילות הסתיימה בדברי ברכה ותודה של האורחות ובהחלפת כתובות בין התלמידות.

קבוצות דומות מגיעות לכפר-חב"ד, מידי שבוע. כפר-חב"ד איננו רק מקום בו מגדלים משפחות את חייהם. כפר-חב"ד הוא חלון הראווה של חסידות חב"ד בארץ. כל מי שרוצה להכיר את חב"ד ולטעום ממעיינותיה בא לבקר בכפר, ובאמצעות הביקור הזה הוא מקבל את התרשמותו על חב"ד.

בין המבקרים, קבוצות מאורגנות של בתי ספר, סטודנטים, חיילים וקצינים, משלחת רכש של קיבוצי התק"מ, רבני שירות בתי-הסוהר, קבוצות אקדמאים מכל רחבי הארץ, ראשי ערים ומועצות איזוריות, פוליטיקאים ואישי ציבור, המגיעים מלווים במנהלי סניפי בתי חב"ד הפזורים ברחבי הארץ.

רק בחודש האחרון ביקרו בכפר-חב"ד קבוצת חיילים מאגף כח אדם בצה"ל, חיילים במכינות צבאיות, וקבוצות רבות נוספים. האורחים ביקרו במאפיית המצות הפועלת בכפר-חב"ד, ושמעו הסברים על כפר-חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.