מערכת COL | יום ד' סיון ה׳תשע״ז 29.05.2017

עשרות אלפי עוגות ובקבוקים: בכולל חב"ד נערכים לשבועות

בארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד' משלימים בימים אלו את ההיערכות הגדולה לקראת חלוקת עשרות אלפי עוגות ובקבוקי שתיה לרבבות עולי הרגל בחג השבועות הבא עלינו לטובה • במפעל האריזה הגדול של 'כולל חב"ד' עמלים בימים אלו, מסביב לשעון, באריזת הערכות האישיות, באמצעות עשרות מתנדבים מכל רחבי הארץ • על כל אריזה, מודפסת קריאתו של הרבי: לאסוף את הילדים והטף לשמיעת עשרת הדברות בבית הכנסת בשעת קריאת התורה בחג השבועות • תיעוד מאריזת הערכות האישיות
עשרות אלפי עוגות ובקבוקים: בכולל חב
בארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד' משלימים בימים אלו את ההיערכות הגדולה לקראת חלוקת עוגות ובקבוקי שתיה לרבבות עולי הרגל בחג השבועות הבא עלינו לטובה.

כמיטב המסורת במהלך השנים, 'כולל חב"ד' מזכה את המוני העולים לשריד בית מקדשנו ב"קידושא רבא", באמצעות חלוקת מיני מאפה ושתיה קרה, המאוכסנים במוקדי קירור מיוחדים מערב החג. לשירות העולים, מוצבים עשרות "עמדות קידוש" בהן ניתן לקדש על היין.

ממש כנקדימון בן-גוריון בשעתו, שדאג להכנת בורות מים קרים משיבי נפש לכל עולי הרגל שנהרו אל בית המקדש – כך גם כיום, 'כולל חב"ד' דואג לעמך בית ישראל הגומעים ברגליהם את רחובות ירושלים ובבואם למקום הקודש והמקדש בעיצומו של חג השבועות – ממתינה להם "ערכה אישית" משיבת נפש.

השנה, לראשונה, לצד מיני המאפה ובקבוקי השתייה, תצורף לכל ערכה עוגת גבינה אישית.

במפעל האריזה הגדול של 'כולל חב"ד' עמלים בימים אלו, מסביב לשעון, באריזת הערכות האישיות, באמצעות עשרות מתנדבים מכל רחבי הארץ.

חלוקת הערכות האישיות, מאפשרת נטילת 'צידה לדרך' וכך גם כאשר השמש קופחת יוכלו עולי-הרגל לעצור, ללגום שתייה קרה, לנוח, לטעום מהעוגות המשובחות ולאזור כוח להמשך הדרך עד לביתם.

על כל אריזה, תחת לוגו 'בית התבשיל אשל ירושלים' המופעל על ידי ה'כולל', מודפסת קריאתו של הרבי: בנינו ערבים בעדינו - לאסוף את הילדים והטף לשמיעת עשרת הדברות בבית הכנסת בשעת קריאת התורה בחג השבועות. קריאה זו המודפסת על עשרות אלפי האריזות, מביאות את קריאת הרבי להמוני בית ישראל.

החלוקה הגדולה לעולי הרגל מתאפשרת באמצעות שיתוף פעולה עם הקרן למורשת הכותל המערבי, בסיוע רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ.

משפחות קאהן, רנר, לצד 'קרן מרומים', פרשו השנה את חסותם על החלוקה ההמונית. חברת האחים חמוי, בראשות יגאל חמוי, תרמו את מוקדי הקירור.

"מוקדי החלוקה הפכו לחלק בלתי נפרד מחג השבועות בשריד בית מקדשנו", אומר מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן, "בכל שנה, לאחר החג, מתקבלות תגובות רבות מעולי הרגל שמספרים שהערכות האישיות היו בבחינת 'מים קרים על נפש עייפה' וסייעו להם לחזור רגלית לביתם. פעילות זו מצטרפת לפעילות המתבצעת במהלך השנה על ידי בית התבשיל בכותל, ברחבי ירושלים ובכל רחבי הארץ".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.