מערכת COL | יום ד' סיון ה׳תשע״ז 29.05.2017

מבצע שבועות: צעירי חב"ד בקמפיין תקשורתי רחב היקף

מבצע שבועות לשיאים חדשים: ביוזמת צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש עלה קמפיין חדש בעיתונות הישראלית – הארצית והמקומית – המעודד את ההורים להביא את ילדיהם בחג השבועות לבית הכנסת לשמוע את עשרת הדברות, על פי הוראת הרבי • "הפרסומים הגיעו לקהלים רבים ברחבי הארץ, ובכדי להגיע לעוד ועוד קהלים, אנו צריכים את הסיוע של אנ"ש", אומר הרב מוני אנדר, מנהל אגף הדוברות בצעירי חב"ד • לסיפור המלא
מבצע שבועות: צעירי חב
צעירי אגודת חב"ד מביא את מבצע שבועות לשיאים חדשים: קמפיין חדש בעיתונות הישראלית – הארצית והמקומית – מעודד את ההורים להביא את ילדיהם בחג השבועות לבית הכנסת לשמוע את עשרת הדברות, על פי הוראת הרבי.

"חגיגת שבועות לכל המשפחה", נכתב בקמפיין הצבעוני, המלווה במוטיבים של החג.
מתחת לכותרת, נכתב: "יום רביעי, ו' סיון, כל הילדים באים בחג השבועות כדי לשמוע את עשרת הדברות. בבוקר חג השבועות, כל המשפחה מגיעה לבית הכנסת, כדי לשמוע את עשרת הדברות ולהרגיש כאילו ממש עכשיו מקבלים את התורה על הר סיני".

המודעה מזמינה את הקוראים לקבל פרטים נוספים על חגיגות שבועות בבית חב"ד הקרוב למקום מגוריהם.

"הפרסומים הגיעו לקהלים רבים ברחבי הארץ", אומר הרב מוני אנדר, מנהל אגף הדוברות בצעירי חב"ד, "שמנו דגש על 'צביעת' הביקור בבית הכנסת כחוויה משפחתית מרגשת המדמה את מעמד הר סיני, וזאת בכדי לעורר את כל בני ובנות הבית להגיע לשמיעת עשרת הדברות.

"אבל כדי להגיע לעוד ועוד קהלים, אנו צריכים את הסיוע של אנ"ש. כל אחד יכול להפיץ את המודעה ואת דבר חשיבות ההליכה לבתי הכנסת בשבועות למקורבים, ויחד נשפיע על עוד יהודים למלא את הוראת הרבי ולשמוע את עשרת הדברות בחג השבועות!".

"שכל הילדים והילדות מבן חודש ומעלה – ואפילו רכים יותר", אמר הרבי במהלך שיחה מיוחדת בכ"ט אייר תש"מ, "יתלוו להוריהם לשמיעת קריאת התורה בכלל, ובפרט בשעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות, במקום קדוש, בציבור ובמעמד כמה עשיריות מישראל, בהקדמת ברכה לפני הקריאה ואחריה – הרי זה בדיוק כמעמד נתינת התורה בהר סיני".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.