מערכת COL
|
יום כ"ח אדר א ה׳תשס״ה
09.03.2005
דבר הרבי בסיום הש"ס המרכזי ב'בניני האומה'
לקראת הכינוס הגדול שהתקיים אמש (שלישי) בירושלים לרגל סיום הש"ס בלימוד ה'דף היומי', יזמו במערכת 'לקראת שבת' בישיבת תות"ל בכפר חב"ד הוצאת קונטרס מיוחד בשם 'גמרה של תורה', ובו 'הדרן' של הרבי על הש"ס, וביאורי חסידות על הש"ס לתחילת מסכת ברכות. הקובץ הודפס באלפי עותקים וחולק בהצלחה למשתתפי הכינוס ע"י התמימים בישיבת 'תורת אמת'.התגובות שנתקבלו מצד הציבור הרחב שעטה על הקובץ כמוצא שלל, היו חמות ומעודדות ביותר. במערכת הקובץ שמחים להודיע כי החל מהשבוע יהיה ניתן לקבל את הקובץ באמצעות האימייל. לקבלת הקובץ יש להירשם ע"י שליחת אימייל למערכת: [email protected]. להערות, הארות, תרומות והקדשות נא לפנות למערכת 03-9604832 (או בכתובת אימייל הנ"ל). להורדת הקובץ בפורמט PDF לחצו כאן
הרב אברהם מיכאל הלפרין, רבה הגבעה הצרפתית ומועמד לרב הראשי לירושלים, והרב שמעון אליטוב, רב המועצה האזורית מטה בנימין וראש ישיבת עוז מאיר חב"ד בירושלים.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
נורא מעניין
כ"ח אדר א ה׳תשס״ה
הרבי לא השתתף אף פעם בסיומי דף היומי, ולו אפילו עם מכתב ברכה או הדרן (עד כמה שידוע לי). והנה פתאום חב"ד נהיו המובילים בכל הסיומים כאילו זה מבצע של הרבי. אתמהה!
כל ההסברים שזה גורם לקידוש שם ליובאוויטש, ושזה יביא לקירוב הדעת בין חב"ד לציבור החרדי הרבי גם ידע, ובטח היתה לו סיבה טובה (וכפי שאמר פעם להרי"ב שבגלל שהשווער [הריי"צ] לא תמך בזה לכן אינו יכול להשתתף) שהעדר ההשתתפות יותר חשובה מכל הקידוש השם, והרי אנן חסידים נענה אבתרי' ללכת בדרך רבינו ולא לחפש דרכים אחרים.
הרי בקשר לענין המשיח אנו נזהרים לא להפריז יותר ממה שאדמו"ר אמר בפירוש, וגם זה לאחרי ג' תמוז נזהרים לא להמשיך אפי' מה שהי' לפני"כ, בגלל חשש של העברה על דברי הרב, וא"כ ענין דף היומי שהרבי אמר בפירוש כו"כ שאינו יכול להשתתף, איך זה שאנחנו משתתפים בשם ליובאוויטש ובשם הרבי ע"י פרסום סיומיו בקשר לסיום דף היומי?
כל ההסברים שזה גורם לקידוש שם ליובאוויטש, ושזה יביא לקירוב הדעת בין חב"ד לציבור החרדי הרבי גם ידע, ובטח היתה לו סיבה טובה (וכפי שאמר פעם להרי"ב שבגלל שהשווער [הריי"צ] לא תמך בזה לכן אינו יכול להשתתף) שהעדר ההשתתפות יותר חשובה מכל הקידוש השם, והרי אנן חסידים נענה אבתרי' ללכת בדרך רבינו ולא לחפש דרכים אחרים.
הרי בקשר לענין המשיח אנו נזהרים לא להפריז יותר ממה שאדמו"ר אמר בפירוש, וגם זה לאחרי ג' תמוז נזהרים לא להמשיך אפי' מה שהי' לפני"כ, בגלל חשש של העברה על דברי הרב, וא"כ ענין דף היומי שהרבי אמר בפירוש כו"כ שאינו יכול להשתתף, איך זה שאנחנו משתתפים בשם ליובאוויטש ובשם הרבי ע"י פרסום סיומיו בקשר לסיום דף היומי?
תגובה חדשה
הגב לתגובה
0
0