מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ז 19.05.2017

החלטה דרמטית בתאגיד: 'מלווה מלכה' נמשכת. רווח: ביתר שאת

מאה אלף המאזינים הקבועים של התכנית 'מלווה מלכה' של השדרן החב"די ר' אורי רווח יכולים לנשום לרווחה: השידורים ימשכו באותה מתכונת בדיוק – במסגרת רשת מורשת החדשה של 'התאגיד' • אורי רווח בראיון ל-COL: "ממשיכים ביתר שאת" • מגזין שישי • החלטה דרמטית
החלטה דרמטית בתאגיד: 'מלווה מלכה' נמשכת. רווח: ביתר שאת
ר' אורי רווח מתראיין ל-COL בכינוס השלוחים (ארכיון COL)

משה בן-חיים

שמו של השדרן אורי רווח, משקף בעיני רבים את התכנית 'מלווה מלכה', כאילו חד הם. קולו נשמע ברמה מידי מוצאי שבת, וכמאה אלף מאזינים במעגל ישיר, נחשפים מידי מוצאי שבת להתוועדות חסידית אמיתית, בראשות הרב צירקוס: שירים חסידיים, אמרות ודברי תורה, התוועדות של ממש בשידור חי. אולם ה'ארנה' כפול 10 פעמים...

בשבוע שעבר, עת שידר ר' אורי רווח את תכניתו האחרונה במסגרת רשת מורשת ברשת א' של קרול ישראל, רבים חששו מסיום פרק מפואר זה, וסופה של התכנית "מלווה מלכה" נראה קרוב מתמיד.

והנה השבוע התבשרנו ע"י 'התאגיד' החדש, כי התכנית תועבר במלואה ובמתכונתה לרשת מורשת החדשה! כולל השם המקורי "מלווה מלכה", והתוכן המוכר.

בשיחה עם ר' אורי רווח, הוא נשמע אופטימי, ועם תוכניות התחדשות לעתיד:

ר' אורי רווח: "התכנית מלווה מלכה ממשיכה ביתר שאת. והחידוש הגדול, שעוברים לשדר מירושלים- לתל אביב, בקרבת-מקום לבתי הקפה הפאבים והמסעדות שחלקן כשרות, חלקן לצערינו עדיין לא. כולי תקווה שהמילים שיצאו לנו מהפה ישפיעו על מה שקורה מסביב... כמו שהרבי אומר שיהודי זה דבר קדוש שצריך לעורר ולחזק.

התכנית ממשיכה לא רק ביתר שאת, אלא תהיה עם הרבה יותר משפיעים ויותר מרואיינים בע"ה. יוצאים לדרך חדשה, עם הרבה תנופה.

למי שלא מכיר את התדרים החדשים: כוונו ל-90.8 92.5.

למי שתהה באיזה קונספט חדש מדובר: שם התכנית ישאר זהה, 'מלווה מלכה', גם השעות. ר' אורי רווח: "הרב צירקוס ממשיך איתנו, יהיו דברי תורה ואורחים מיוחדים, גם סיפורים בשעות הלילה. אנשים רוצים ללכת לישון עם ווארט חסידי טוב, ניגונים ודברי תורה...

עוד מוסיף רווח: "החידוש שזה ברשת נפרדת עם תדרים נפרדים. רשת בפני עצמה, 24 שעות של שידורים. הנהלת התאגיד החליטה לא רק להשאיר את התכנית אלא גם להגדיל ולפתח אותה."

איך קרה שפתאום החליטו להמשיך עם התכנית בדיוק באותה מתכונת? הרי תכניות רבות שהיו במסגרת הישנה בוטלו לחלוטין?...

"בתקופה של מספר שנים, חוץ מבשנה האחרונה, היה עלי מכבש לחצים אדיר לשנות את התכנית, ולא להביא רק רבנים ואורחים של חב"ד אלא גם מסקטורים נוספים, באופן שהיה עלול לאבד מהאופי והאווירה של התוועדות חסידית. אוכל לומר בעדינות שעברנו תקופה לא פשוטה ואיומים לסגור את השידור. הקב"ה והרבי נתנו לנו כוחות להמשיך למרות הכל.

"אמרתי להם בתוקף שיש במורשת המון תכניות עם מגוון סקטורים, ומגיע לנו שעתיים בתכנית מלווה מלכה חסידית, והם לא קיבלו את זה. הרב צירקוס סיפר לי אז את המשל עם הרכבת והרבי מהר"ש, שכל פעם הרכבת היתה ממתינה לו. יום אחד החליפו מנהל והוא לא המתין, והרבי הקפיד על כך. אחרי כמה ימים פיטרו את המנהל בגלל עניין בירוקרטי.

"כלומר, הרכבת הזאת בליובאוויטש היתה מסיעה את הרבי מהר"ש וזה היה תפקידה! כך אמרתי לאותו בכיר: "מאז שהתחילו לפגוע במעיינות החסידות, התחילו לחוקק את החוק לסגור את רשות השידור, זה הולך בד בבד! ככל שנמשיך להפיץ את מעיינות החסידות, יותר נוכל לדחות את הגזירה".

לאגוד ולחבר

על התאגיד החדש, מספר ר' אורי: "אמרתי למנהלי התאגיד החדש: "תאגיד זה מלשון לאגוד ולחבר. אם נעמוד בזה ונחבר את עם ישראל להכין את הקרקע לביאת משיח, נצליח לעוד הרבה שנים".

ולנו לא נותר אלא לאחל לתכנית החדשה-ישנה בהצלחה רבה ומופלגה, ושתזכה לבשר במהרה על בואו של משיח צדקינו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.