מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ז 18.05.2017

מצמצת פספסת: אל תפספס את ההזדמנות לטוס לרבי בחינם (פ)

מאות כבר הצטרפו, ואתה? מאז הושקה ההגרלה יוצאת הדופן של 'גפן בס"ד' על כרטיס טיסה בחינם לרבי, הצטרפו כבר מאות חסידי חב"ד מכל קהילות ציבור אנ"ש ברחבי הארץ ● ההגרלה פתוחה לכל אנ"ש חסידי חב"ד ואינה מוגבלת ללקוחות 'גפן בס"ד' בלבד ● במסגרת קמפיין ההגרלה, ניתנת הזדמנות חד פעמית לכל אחד ואחת להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה לרבי, ללא כל עלות או פעולה מורכבת ● כאמור מאות המשתתפים שכבר נרשמו, זיהו את ההזדמנות הנדירה, וניצלו אותה ● לפרטים מלאים ולהרשמה
מצמצת פספסת: אל תפספס את ההזדמנות לטוס לרבי בחינם (פ)
תחת הכותרת המבטיחה "טסים לרבי במתנה", מודעות הקמפיין שמאופיינות בנראות חזקה ודרמטית, את כל אחד מציבור אנ"ש להתרגש מהתוועדות אצל הרבי, להיות בחודש החגים בחצרות קודשנו, או להסתופף אצל הרבי בכל תאריך אחר.

ההזדמנות המצויינת לזכות בכרטיס טיסה לרבני בחינם, היא חלק מקמפיין הסברתי המציג את המתנה הביטוחית הטובה ביותר שהציעו לציבור אנ"ש: ביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש של גפן בס"ד.

ביטוח הבריאות הקולקטיבי לאנ"ש, הוא הביטוח המושלם עבור כל מי שדואג למשפחתו, מחפש הגנה כלכלית ושקט נפשי במקרה של קטסטרופה רפואית. ביטוח הבריאות הקולקטיבי נהנה משתי יתרונות עיקריים שהופכות אותו למשתלם ביותר עבור ציבור אנ"ש חסידי חב"ד: א. הפרמיה זולה במיוחד עם פערים של 50% בין הביטוח הקולקטיבי לביטוחים הפרטיים. ב. ביטוח שמכסה סעיפים נרחבים ומעניק אפשרות לקבלת כיסויים נוספים ללא תשלום ומעמד משופר מול חברת הביטוח.

איך מצטרפים? במסגרת המבצע, מוזמנים ציבור אנ"ש ובני משפחותיהם (מעל גיל 18), לענות על השאלה "מה היתרונות של ביטוח בריאות קולקטיבי לאנ"ש?", להשאיר פרטים ומיד נכנסים להגרלה על כרטיס טיסה לרבי.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.