מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ז 17.05.2017

חב"ד על גלגלים השתתפו השנה ב 12 תהלוכות ברחבי הארץ

ארגון חב"ד על גלגלים שע"י את"ה דישיבה גדולה, השתתפו בל"ג בעומר האחרון ב 12 תהלוכות ברחבי הארץ יחד עם מוצגי 'עשרת המבצעים' וכן בית המקדש מרהיב, הם הועברו במשאיות בין בתי חב"ד שונים ברחבי הארץ, כשהם מונחים בסדר מופתי על 'תלתי אופן' וכן כמה אופניים מלווים בנגררים • חב"ד על גלגלים
חב
ארגון חב"ד על גלגלים שע"י את"ה דישיבה גדולה, השתתפו בל"ג בעומר האחרון ב 12 תהלוכות ברחבי הארץ יחד עם מוצגי 'עשרת המבצעים' וכן בית המקדש מרהיב, הם הועברו במשאיות בין בתי חב"ד שונים ברחבי הארץ, כשהם מונחים בסדר מופתי על 'תלתי אופן' וכן כמה אופניים מלווים בנגררים.

הארגון הרחיב השנה את שורותיו לאחר שבכל השנים האחרונות נטל חלק רק בתהלוכות בערים קריית אונו, נווה סביון, סביון, נווה מונוסון ואור יהודה. והשנה נוספו על כל אלו הערים: חולון, גני תקווה, ראשון לציון (2 תהלוכות), נתניה (2 תהלוכות). כל זה בנוסף לחידוש הנוסף, הגברה חזקה במיוחד שליוותה את כל התהלוכות הנ"ל.

מחב"ד על גלגלים מוסרים תודות לרב משה רוזנבלט, הרב זאב רויטמן, הרב יוסף יצחק שוורץ, הרב עמנואל מזרחי, הרב הת' שולם מרכוס, הרב יוסף יצחק קירש, הרב משה בן חיים, הת' השליח צמח מזרחי, הת' השליח מענדי בן חמו, מתן אוחנה, הגב' בן חיים והגב' קירש.

כמו כן, נמסרו תודות לכל התמימים שעמלו על בניית והרכבת המוצגים, התמימים: אברימי מחפוץ, שמוליק תעיזי, יי"צ גינדי, חיים קירש, יהודה מנחם בן חיים, מענדי ג'רופי.

וכן לתמימים שסייעו בשינוע המוצגים לתהלוכות השונות, התמימים: חיים יעקב קירש, יהודה מנחם בן חיים, מאיר כהן, מענדי נתן, יהודה מיפעי, מענדי מדר, סימנטוב מיכאלי, יהונתן עטיה.
ניהל בכישרון רב את הפרויקט הת' חיים יעקב קירש.

אחראי את"ה בישיבה: הת' סימנטוב מיכאלי, הת' יהודה מנחם בן חיים.

תודה מיוחדת לשליח הרבי ומנהל בית חב"ד באור יהודה הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן על כל הסיוע המבורך בעניין המוצגים, וכן על הסיוע במשך השנה.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.